Real Plus krem pod oczy - coś niesamowitego!!!

Nie będzie to bardzo rozwinięta recenzja, gdyż trudno się rozpisywać nad czymś, co dokonało cudu. Dokładnie cudu. Chodzi o krem zamówiony na Aliexpress za niecałe 8 zł.



Gęsta konsystencja, łatwe dozowanie, dobrze rozprowadza się i rewelacyjnie szybko wchłania. Po wchłonięciu pozostawia uczucie napięcia skóry, która jest gładka.


Nakłada się go na oczy i  powieki bardzo prosto i pozostawia do wchłonięcia. A co widać po około minucie, dwóch minutach, właśnie, że nie widać nic. Zmarszczki są wręcz wyprasowane, worków nie ma. Można nakładać makijaż.



Pierwszy raz spotkałam się z tak genialnym kosmetykiem pod oczy. A, co jest dodatkowy atutem, może i jednym z ważniejszych – nie uczula. Bardzo często po kosmetykach pod oczy mam podrażnienie, zaczerwienienie ale w tym wypadku nic. Zaraz po nałożeniu czułam lekkie podszczypanie ale po chwili ustąpiło.

Skład:

Ja, kupiłam pojedyncze opakowanie (link) ale można kupić w pięciopaku.

Polecam bardzo gorąco!!!

A teraz punktacja (skala 0 do 5):
Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe w dozowaniu
Efekt: rewelacyjny – 5 punktów, gdybym mogła, dałabym więcej
Bezpieczeństwo: brak uczulenia, czy reakcji alergicznej – 5 punktów

Cena: ok. 7 – 8 zł – 5 punkty

Razem: 20 punktów na 20.

Komentarze

  1. Dawno nie miałam kremu pod oczy, od jakiegoś czasu staram się minimalizować kosmetyki, które nakładam na twarz... Póki co ograniczam się do hydrolatów i olejków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak już w pewnym wieku są zmarchy i wory to trzeba się wspomagać :).

      Usuń
  2. Mam wiecznie worki po oczami. W nocy nie mogę spać, a rano trzeba wstać wcześniej. Efekt worka gwarantowany ;) Zaciekawiłaś mnie tym produktem! Skoro działa cuda to muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w dodatku jest niedrogi. Zamawiałam z Aliexpress, trochę trzeba poczekać ale na prawdę warto. Nie spodziewałam się takiego efektu.

      Usuń
  3. Nie używam, brak jeszcze zmarszczek chociaż cienie są niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie oczy są zmęczone przez nieprzespane noce. Od 2 lat nie przespałam ani jednej bo synek budzi się bardzo często. 😣 Przydałby mi się taki kosmetyk. Może moje oczy nie wyglądałyby na takie zmęczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to doznałam szoku jak zmienił się wygląd mojego oka po tym kremie. Na prawdę polecam :).

      Usuń
  5. U mnie podobnie zadziałał roll on Nivea pod oczy 0 już po tygodniu skóra się zregenerowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie problem jest jeden - kupuję kosmetyki, a potem nie mam czasu albo motywacji, żeby je regularnie aplikować. I tak sobie stoją, stoją i się kurzą :) Ale skoro ten krem już po jednym nałożeniu daje efekty, to może warto zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mnie ! Od zawsze borykam sie z workami pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znam nawet lepszy srodek!
    Nie przejmowac sie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i pomysł ale jeżeli już ktoś przywiązuje uwagę do tego jak wygląda warto znaleźć coś dobrego.

      Usuń
  9. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem kosmetyków z Ali ale trochę ze mnie cykor i boję się żeby w składzie nie było chemikaliów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sporo takich kosmetyków kupiłam ale typowo ichnich. Kremy są dobre i nigdy mnie nie uczuliły, a są dużo tańsze niż u nas. Często na Allegro widzę te same za kilkukrotnie wyższą cenę. Nie ma się co obawiać. Nie kupuję jakichś drogich kosmetyków, a i tak jestem zadowolona.

      Usuń
  10. Ja akurat nie stosuję za dużo kosmetyków do twarzy, ale zastanawiam się na kupnem, po twojej recenzji? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo dobrego o tym produkcie słyszałam, jednak nie miałam okazji go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie,ale chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że produkt się u Ciebie sprawdza, ale ja boję się kosmetyków z Aliexpress, ponieważ czytałam wiele opinii o ich składzie i procesie powstawania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłaś pokazać ten efekt przed i po, z wielką chęcią bym to zobaczyła :) Ja nie potrzebuje na razie kosmetyków pod oczy, więc nie sięgnę po ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo dobrze, że się sprawdził! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za skład że działa cuda pod oczami? 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. igdy nie kupowałam kosmetyków na alie.. zbyt dużo złych opinii, ale na zdjęciu opakowania widać skłąd i nie jest aż taki bardzo zły... Jednak chyba dalej coś mnie trzyma wewnętrznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty