Jeszcze o beta hcg

Do wcześniejszych postów dotyczących beta hcg chciałam tylko dodać, że ja osobiście chodziłam na pobranie krwi trzy razy. Najpierw było to w odstępie dwudniowych a następnie po czterech dniach od drugiego badania. Ostrzegam też żeby nie analizować każdej wartości, wzrostu bo to nie ma sensu. Mnie po trzecim badaniu wydawało się, że wzrost jest zbyt mały i panika gotowa. Załączone w pierwszym poście dotyczącym beta hcg kalkulatory pomogą określić czy jest to prawidłowy wzrost czy nie a wyliczanie sobie ile to powinno być dokładnie nie ma sensu. Ponadto należy pamiętać, że w pewnym momencie wzrost już nie jest tak duży i z czasem do podwojenia dochodzi później. Najlepiej wówczas udać się na usg i wtedy wszystko będzie wiadomo. Podstawa to zachowanie spokoju i racjonalizmu. No i nie doszukiwanie się czegokolwiek, nie wczytywanie w net, bo to jest najgorsze. Podstawa – nie czytujcie forów, bo tam dzieją się niestworzone rzeczy i tylko się niepotrzebnie będziecie denerwowały.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty