Schwarzkopf Gliss Kur, Ultimate Color Shampoo (Szampon do Włosów Farbowanych) – recenzja


Szampon przeznaczony dla włosów farbowanych, przyciemnianych i z pasemkami. Ma za zadanie regenerować włosy, zamykać kolor we wnętrzu włosa, ma chronić kolor aż do 10 tygodni przed blaknięciem i wypłukiwaniem. W skład szamponu wchodzi serum, a także filtr UV regenerujący włosy.



Składniki
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Magensium Citrate, Benzophenone-4, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Disodium Cocoamphodiacetate, Cocamide MEA, Glycol Distearate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Polyquaternium-10, Parfum, Laureth-4, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrogenated Castor Oil, Linalool, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Hexyl Cinnamal, Propylene Glycol, Limonene, Benzyl Salicylate, Glycerin

A teraz moja opinia. Otóż stosowałam ten szampon do ostatniej kropli. Myłam nim włosy codziennie. Nie potrafię się odnieść do jego działania chroniącego kolor, gdyż nie mam farbowanych włosów, a dostałam go w prezencie, przy czym dało się zaobserwować, że włosy były lśniące. 

Co o nim sądzę jako o szamponie do mycia włosów? Otóż, kremowa konsystencja, ładny zapach, dobrze rozprowadzający się na głowie, pieniący. Przede wszystkim dobrze myje, włosy stają się miękkie oraz łatwo się rozczesują. Nie powoduje zbyt szybkiego przetłuszczania. Oceniam go bardzo pozytywnie.

A teraz punktacja (skala 0 do 5):
Opakowanie:  – 5 punktów.
Efekt: dobry – 4 punkty.
Cena: ok. 10 - 16 zł. w zależności od rozmiaru – 4 punkty.

Suma: 13/15

Komentarze

  1. Super post <3 Piękne zdjęcia. Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post, chyba sobie kupię ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon wydaje się być ciekawy. Dla mnie niestety nieużyteczny ponieważ nie farbuję włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja już chcąc nie chcąc muszę farbować niestety :) Skoro mówisz, że włosny były lśniące, to spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą wersję i fajnie nabłyszczał włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam Gliss Kur,a le im włosy dłuzsze tym bardziej widać, zę szampon je obciąża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy mają ponad metr długości i sprawdza się u mnie ta marka. Pewnie to wszystko zależy od włosa.

      Usuń
  7. Jakiś czas temu zraziłam się do Gliss Kur, ale może jeszcze dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko i na temat - lubię takie posty :) Marka Gliss Kur niestety do mnie nie przemawia - wolę bardziej naturalne kosmetyki do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA mam długie włosy i muszę stosować szampony z odżywkami, takie mocniejsze :).

      Usuń
  9. U mnie te ich szampony raczej średnio się sprawdzają, ale u Ciebie widzę całkiem niezły wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat z Gliss Kur używałam szamponów w czarnym, złotym, różowym i białym opakowaniu. Czerwonego nie miałam. Zapach po myciu utrzymuje się dość długo i ładnie się pieni. Jak dla mnie bez większych rewelacji - być może mam takie włosy, wiadomo zależy od człowieka. Najlepszy z tych wszystkich był w czarnej tubce dodawał jednak blasku i nawilżał. Dla moich włosów zbawienie bo są niestety suche.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam szamponów z tej firmy i pamiętam, że byłam zadowolona. Może to dobry czas, by przypomnieć sobie ich działanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie bardzo lubię szampony tej marki, mimo, że cena jest całkiem całkiem :/ Jak dla mnie i moich kręconych włosów, skład nie jest zbyt zachwycający :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam proste włosy, jak drut. Ta marka dla mnie jest ok. :)

      Usuń
  13. Niestety, moja skóra nie za dobrze znosi szampony tej firmy, ale córka bardzo je sobie chwali. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki na każdego mogą działać inaczej, również szampony.

      Usuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam tego szamponu, ale inne produkty tej marki strasznie obciążały mi włosy. Przestawiłam się na Himalaya i ziołowe, roślinne szampony. Wybieram także tylko marki nietestujące na zwierzętach. W moim przypadku- zmiana na plus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,to muszę wypróbować Himalaya, bo nigdy nie stosowałam.

      Usuń
  16. Stosowalam jakiś czas temu ten szampon i sprawdzał się nieźle, może zainwestuję niedługo ponownie, skoro tak dobrze oceniasz :p

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy produkt, godny uwagi :) chętnie go przetestuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz używam takiego do włosów zniszczonych. Jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wysoka ocena zachęciła mnie do przetestowania! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Schwarzkopf ma świetne kosmetyki, jednak ja nie mam farbowanych włosów, więc raczej nie jestem zainteresowana akurat tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zaczęłam używać z przypadku, nie farbuję włosów i mimo to jestem zadowolona z efektu.

      Usuń
  21. Słyszałam dużo dobrego o tej firmie jednak na razie stosowałam jedynie fioletową maskę do włosów i sprawdziła się świetnie więc pewnie dzięki twojej recenzji skuszę się na ten szampon :) pozdrawiam :* - https://beautywithreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię produkty do włosów Gliss Kur :) ze względu na brak farbowanych włosów tego szamponu jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi nie służą takie szampony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że one są świetne dla wszystkich, a tu okazało się, że nie każdy reaguje tak samo jak ja.

      Usuń
  24. Jak fajnie napisana recenzja, widać że to kochasz. Szampon może spróbuje moja dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje włosy niestety musze mieć tylko naturalny skład. Mam proste i suche. A tutaj pierwsze co widzę w składzie to silikony, czyli nie dla mnie:( ale super recenzja kochana i może ktoś kto nie ma problemów z włosami się skusi. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Piszecie o naturalnych szamponach, kiedyś z takich korzystałam i muszę wrócić do nich.

      Usuń
  26. Obecnie używam szamponów z naturalnym składem, ale ten również chętnie wypróbuję😉

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje włosy niestety nie polubiły się z tym szamponem, ale odżywki w sprayu tej marki ratują mnie przed elektryzowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, zapomniałam o nich, a włosy mi się ostatnio bardzo elektryzują.

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię produkty z tej serii, zawsze dobrze robiły moim włosom :) Także rozumiem zasadność Twojej oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O chyba będzie u mnie kolejny zakup ❤️ Super post!

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam i również oceniam go na plus. Z tej firmy miałam również odżywkę, którą również polecam. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam bo swego czasu o jest ok. Obecnie używam innego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już przyzwyczaiłam się do Joico i póki co nie zmieniam! :) Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA muszę co jakiś czas zmieniać szampon i za jakiś czas mogę wracać.

      Usuń
  34. Miałam ten szampon jak dla mnie jest super.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  35. Testowałam jakiś czas temu ten szampon i mnie nie zachwycił niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam farbowane włosy, więc pewnie sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog, używałam tego szamponu ale szału nie ma, zgadzam sie z opinią :D
    Zapraszam do mnie <3 https://heresiggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wysoka ocena, chyba następnym razem go kupię :)
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. Używałam wielu szamponów z tej firmy, jednak tego nie. Wydaje się interesujący i dosyć dobry.
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi szampony i odzywki tej firmy bardzo obciazaja wlosy. Post super ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię produkty Gliss Kur, zawsze byłam z nich bardzo zadowolona, włosy były gładkie i błyszczące. Może czas na powrót? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyznam szczerze, że nie miałam jeszcze tego szamponu, ale dobrze wiedzieć coś więcej o nim.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty