Niezwykłe wakacje Klary Wydawnictwo Skrzat - recenzja


Wakacje, co prawda za nami, ale atmosferę tych chwil warto podtrzymać. Ze wspaniałą propozycją dąży Wydawnictwo Skrzat. Chciałam Wam napisać o cudownej książce „Niezwykłe wakacje Klary”.


W dzisiejszych czasach dzieci większość czasu spędzają niestety przed telewizorem, komputerem, czy telefonem. Książka, o której piszę, okazuje dzieciom, jak efektywnie i wspaniale można spędzić czas wykorzystując przyrodę, pomysłowość, wspólne chwile z rówieśnikami. Wystarczy wyobraźnia, aby spędzić najwspanialsze wakacje.


Książka opowiada o dziewczynce żyjących w obecnych czasach, która dziwnym przypadkiem, podczas podróży do dziadków na wieś, gdzie ma spędzić wakacje, cofa się w czasie. Trafia w ten sposób do czasów, gdzie nie znano nawet elektryczności. Prócz dziadków na wsi spotyka Jędrka, Michała, Tadka i Gabrysię. Dzieci cudownie się wspólnie bawią podczas żeglowania po stawie, aby dopłynąć na bezludną wyspę, odnajdują skarb na poddaszu, biorą udział w prawdziwym przyjęciu, weselu, stają się detektywami zaginionych kiełbasek itp. Wszystkiemu temu towarzyszą nieprzewidziane sytuacje, bardzo zabawne. To książka opowiadająca o szczęśliwym dzieciństwie.


Takie właśnie dzieciństwo wspominam, gdy jako dziecko jeździłam na wieś do dziadków. Nie było wtedy tych wszystkich nowinek technologicznych, a bawiłam się świetnie. Książka ta jest dla dzieci świetną lekturą, ponadto, stanowi drogowskaz, jak można się bawić, bez wykorzystywania telefonów, komputera itp.


To piękna historia, którą czytaliśmy z ogromną przyjemnością. Oczami duszy widziałam te sielskie obrazki, byłam uczestnikiem zabaw, czułam zapach siana, z którego tak świetnie się zjeżdżało, niemalże słyszałam muzykę weselną.

Polecam ją zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Będzie to świetna lektura dla dziewczynek oraz chłopców.



https://www.skrzat.com.pl/

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie piękne obrazki, cudownie ilustrowana książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka sprawia, że robi mi się cieplej na sercu.

      Usuń
  3. uwielbiam dawać takie piękne książeczki w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, mam wrażenie, że nawet dzisiaj byłabym tą książką zachwycona :) Uwielbiam takie historie! Doceniam też piękne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka napisana jest w tak fantastyczny sposób, że przenosimy się na te wiejskie wakacje.

      Usuń
  5. Świetna książka, muszę ją koniecznie przeczytać dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w rodzinie maluszki, chętnie im sprezentuję. Ok, przyznaję, zanim pójdzie w świat najpierw sama przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekaż bardzo ważny a obrazki wyglądają świetnie

    blog youtube(subskrybuj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci mogą się przekonać, że da się żyć bez cudów techniki 😊

      Usuń
  8. Piekna historia wzbogacona pięknymi ilustracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczka zapowiada się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie wydana jest ta książka i z chęcią byśmy po nią sięgneli

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książka z pewnością przypadłaby nam do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne obrazki.
    Książeczka wygląda na ciekawą i interesującą.
    Wydawnictwa nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydawnictwo znam dobrze. Często organizują świetne konkursy u siebie na FB. Polecam zaglądać. Wygrałam u nich kiedyś bilety do kina.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna książeczka, piękne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ceikawa książką, sama przesnioałbym się do jej świata!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też pamiętam te czasy, kiedy najlepsza zabawa, to była ta z rówieśnikami na podwórku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani Anna zainspirowała się chyba wydaną kilka lat wcześniej książką pt. "Niezwykłe przygody Klary," innej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty