„DIY Zrób to sam” od Wydawnictwa Egmont - recenzja dla lubiących tworzyć, albo chcących dopiero zacząć


DIY, rękodzieło to sztuka, którą podziwiam, a do której mam dwie lewe ręce i żeby coś stworzyć własnoręcznie, potrzebuję inspiracji, przepisu, bo moja wyobraźnia w tym zakresie jest uboga i samodzielnie na nic twórczego nie wpadnę.


Oczywiście uwielbiam własnoręcznie wykonane arcydzieła, poprzerabiane ciuchy i inne przedmioty, stworzone coś z niczego i tylko z zazdrością zerkam na takie wyroby, dlatego też, gdy ujrzałam najnowszą książkę „DIY Zrób to sam” od Wydawnictwa Egmont, zapałałam ogromnym zapałem twórczym.


To książka pełna pomysłów i propozycji od Mari Szymańskiej, autorki bloga absolutniedobre.pl, podzielona na działy:
  • stylówka,
  • pokój nastolatki,
  • biżuteria,
  • kosmetyki,
  • prezenty.




Krok po kroku można nauczyć się jak mieć sweter z chwościkami (swoją droga dowiedziałam się co, to są chwościki J ), jak wykonać zawieszki z himmeli, łapki na pierścionki, balsam do ust, czy czekoladki z jadalnym brokatem. Te oraz inne pomysły zawiera właśnie ta pozycja, pełna inspiracji, prezentująca poszczególne etapy twórcze, do ogarnięcia nawet przez taką ciamajdę manualną, jak ja J.


To książka idealna dla każdego, kto potrafi samodzielnie tworzyć, jaki osób nie posiadających zmysłu rękodzielniczego, w sam raz dla siebie, jak i na prezent.


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ręczne tworzenie różnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja niestety też nie mogę sie pochwalić talentami manualnymi:) Książka wygląda ciekawie. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby bawić się w DIY trzeba mieć sporo czasu. A najlepiej wgl nie pracować. Dlatego raczej nie sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna taka książka ,lubimy takie z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka świetnie się też u nas sprawdza ;) Jest morzem inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mamy tę książkę, jest świetna! Mnóstwo nieskomplikowanych inspiracji na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie kreatywne książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy opis książki, jednak zabrakło mi tutaj czegoś więcej o samej książce i tym co można w niej znaleźć. Na pewno do niej zajrzę w księgarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Ja nie mam talentu do takich rzeczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam DIY :) Każdy twór jest unikatowy i niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rękodzielnictwo to raczej nie dla mnie, ale dla osób zainteresowanych na pewno bardzo ciekawa pozycja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam ludzi , którzy potrafią robić różne rzeczy,
      ale ja takich talentów nie mam :-)

      Usuń
  13. ja uwielbiam DYI, w czasach, gdy wszystko jest traktowane jako jednorazówka, takie umiejętności są wiele warte

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam własnoręcznie wykonane dzieła, czasami sama też coś tam stworzę ale jednak do DIY się na dłuższą metę nie nadaję haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem można znaleźć jakąś w miarę prostą inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję sobie do listy prezentowej na najbliższy rok. Będzie idealna dla mojej kuzynki.

    OdpowiedzUsuń
  17. oo coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. Książka zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przeglądnęła bym tą książkę, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z takiej książki bym nawet skorzystała, dla mnie lepiej tak niż przez jakiś filmik :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta książka jest po prostu rewelacyjna, świetne pomysły 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chcę taką książkę. Widzę, ze idealna dla tych co mają dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty