Magazyn dla najmłodszych Fisher – Price - rozrywka i nauka od najmłodszych lat


W sprzedaży pojawiło się nowe czasopismo dla najmłodszych – Magazyn dla najmłodszych Fisher – Price. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku 2+. Magazyn w pełni składa się z obrazków by stymulować rozwój dziecka, zachęcać do samodzielnej zabawy i pierwszych kroków w nauce.


Magazyn jest tak zaprojektowany by rozwijać umiejętności dzieci już we wczesnym etapie życia. Ćwiczenia posiadają jasny i zrozumiały przekaz, umieszczone na stronie symbole podpowiadają w jaki sposób się bawić. Każdy egzemplarz liczyć będzie 24 strony, zwierające duże ilustracje i proste zadania do rozwiązania, będzie to uzupełnianie obrazków, podążanie za linią, kolorowanie zgodnie z kodem, łączenie kropek, rozpoznawanie kształtów, wyszukiwanie elementów, no i naklejanie naklejek, tak uwielbianych przez dzieci.



Magazyn wydany jest na grubym papierze, co jest istotne przy małych, ciekawskich rączkach, idealnie nadając się do rysowania kredkami, ołówkiem, czy flamastrem.



Komentarze

  1. Takie dzieciece czasopisma są bardzo fajne, dają dziecku wiele radości

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny magazyn :)
    Nie raz widziałam reklamę zabawek tej marki i zawsze byłam pod wrażeniem tego jak sprawnie łączą naukę z zabawą :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kochałam takie książeczki jak byłam mała! Teraz czekam aż mój synek do nich dorośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadł nam w ręce ten magazyn i jest świetny dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Paraficz25 czerwca 2019 20:54

    Super propozycją dla maluchów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że mają też gazetę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O prosze, świetne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. I gdzie to wszystko się kupuje,
    u nas kiosków jak na lekarstwo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa propozycja dla maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ta firmę. Mam sporo książeczek edukacyjnych ale tej akurat nie miałam. Ciekawe gdzie taką znajdę stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna gazetka. Sama jak byłam mała uwielbiałam wszelkie łamigłówki i kolorowanki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty