Moje rozstępy

Kurcze, na rzęsach stanę o moich rozstępów nie usunę L. Stosuję Biooil i muszę powiedzieć, że nawet jestem z niego zadowolona, kupiłam również urządzenie do mikrodermabrazji. Podczas ciąży stosowałam Palmers i Mustellę ale niestety nie uchroniło mnie to przed wystąpieniem rozstępów. Tak naprawdę nie miałam ani jednego praktycznie przez całą ciążę dopiero w 34 tygodniu ciąży w ciągu jednego dnia pojawiły się prawie wszystkie. Wiem, nie jest to koniec świata i nie ma się co dziwić bo byłam w ciąży bliźniaczej ale mimo wszystko chciałabym wyglądać jak kiedyś. Mam świadomość, że to niemożliwe. Owszem, są zabiegi chirurgiczne czy wykonywane w gabinetach przez dermatologów ale koszty dla przeciętnego człowieka są powalające. Mając małe dziecko a co dopiero dwoje wydatki są spore. Niestety, nie założę już kostiumu dwuczęściowego L, nie będę chodziła z odkrytym brzuchem L. Może za jakiś czas pogodzę się z faktem, że mój brzuch jest nieładny i bardzo pokryty bruzdami L. Prawdą jest, że jak rozstępy mają się pojawić to nic nie pomoże. Łudziłam się, iż mnie to ominie. Z tego co wyczytałam w necie to rozstępy pojawiają się w większości przypadków właśnie pod koniec ciąży, istnieją również przypadki, nie rzadko, że już na początku ciąży dają się zauważyć. Wiadomo, ma na to wpływ dieta, czy stan skóry przed ciążą. Kobiety znacznie przybierające na wadze podczas ciąży też mają większe prawdopodobieństwo rozstępów.

Moje wnioski to, aby uniknąć rozstępów powinnam przede wszystkim mieć zwiększoną aktywność fizyczną jeszcze przed zajściem w ciążę, bardziej nawilżać skórę przed i w trakcie ciąży.

Zdjęcie: http://dzidziusiowo.pl/po-godzinach/zdrowie-i-uroda/1367-rozstpy-po-ciazy

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty