Kamerka w pokoju dziecka

Ha, jak to mówi Dorota Szelągowska, dzisiaj miałam fajny masaż J. Polecam gorąco na wszelakie bóle kręgosłupa, pleców i czego się da J. Masaże mogą być wszelakich części ciała. Kuszące są te antycelulitisowe ale niestety, trzeba by bank obrabować, bo oczywiście to wszystko jest prywatnie. Ale co chciałam powiedzieć jeśli chodzi o masaże. Mam porównanie pomiędzy spa, gdzie oferują masaż klasyczny – leczniczy a typową rehabilitacją leczniczą. W tej drugiej masaż jest prawdziwy leczniczy, gdyż tam właśnie tym się zajmują i nie bawią się w mizianie, tylko wykonują prawdziwy, poważny masaż. Nie wiem, czy tak jest wszędzie ale ja, jeśli będę chciała być wymasowana typowo leczniczo, zdecyduję się na punkt rehabilitacyjny.

Mój mąż niedawno wymyślił żeby zainstalować kamerkę w pokoju, w którym śpią chłopaki. W ciągu dnia koniecznie muszą być położeni w starych łóżeczkach, w pokoju, w którym spali po urodzeniu. Bieganie co chwilę góra – dół i nasłuchiwanie czy nie płaczą to trochę mija się z celem. Wylicytowaliśmy na Allegro takową kamerkę. Przyszła dzisiaj J. Mąż spędził pół dnia na zgrywaniu jej z komputerem i jest J!!! Widać co się dzieje u chłopaków!!! Super sprawa, polecam gorąco. Po monitorkach oddechu to drugi super pomysł na kontrolę dziecka.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty