Popatrzeć i tylko tyle mi pozostało

Kiedyś mieściłam się w takie ciuchy, teraz pozostaje tylko popatrzeć J. Znalazłam w ostępach internetu.
 Uwielbiam motywy kwiatowe, szczególnie w sukienkach. Buty, to może nie mój styl, ale ładne.
 Fantastyczna narzutka - ponczo. Mam podobną :). Sukienka też cudna.
Bluzka jest super. Mam taką ale nie wchodzę w nią, no może i wchodzę, ale brzuszysko jest nie do przyjęcia. Spódnica ołówkowa też mi się podoba.
 To już bajka. Coś przepięknego.
 Uwielbiam róż a w tym zestawie podoba mi się wszystko.
Czerwony żakiet i te buty, marzenie.
 Ekstra spódnica.
 Chcę taki płaszcz!!!
 Ładna spódniczka.
 Sukienka :).
 Płaszczyk i rękawiczki :).
 Wszystko super!!!
 Spódnica!!!
 Chcę!!!
 Też chcę!!!
Zestaw letni :)!!!

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty