Ciągle pada i śmieszna wspominki

Pogoda od kilkunastu dni bez zmian. Pada i pada, końca nie widać. Sprzyja to tylko obrostowi dupska w tłuszcz, bo nie pozostaje nic innego, jak tylko leżeć i spać. Można jedynie powspominać J.

Przypomniała mi się jedna zabawna historia z targów ogrodniczych. Podchodzi kupujący:
- Dzień dobry, w jakiej cenie ta roślinka?
- 20 złotych
- A to z doniczką? :D
Zachodziłam w głowę, jak sobie to wyobrażał kupujący. Myślał, że sprzedawca wyjmie roślinkę z doniczki, zapakuje mu w foliówkę i tak sprzeda J? Sprzedający twardo się trzymał, żeby nie wybuchnąć śmiechem, ja już taka twarda nie byłam.


Zabawna sytuacja miała też miejsce wczoraj w sklepie, gdy koleżanka kupowała kurtkę i chciała dobrać sobie jeszcze czepek. Ja, stałam w kolejce i gdy przyszła nasza kolej ona nadal wybierała czepek, zawołała więc do sprzedającego, że ona jeszcze chciała dobrać czepek do tej kurtki. Sprzedawca zbaraniał i zapytał: Jak to czepek do kurtki? J. Oczywiście się uśmiałam i oczami duszy zobaczyłam jak Ona paraduje w kurtce z czepkiem na głowie J.


Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty