Zaklinaczka duchów - krótka recenzja fanki

Mój ulubiony, ukochany serial to Zaklinaczka duchów. Podejrzewam, że nie raz każdy miał go okazję zobaczyć. Nawet teraz jest na TVN7. Jest często powtarzany ale mnie i tak zawsze mało. Wszystkie odcinki widziałam wielokrotnie. Po prostu uwielbiam ten serial i już. Główne role grają Jennifer Love Hewitt, Aisha Tyler i David Conrad.



To amerykański serial telewizyjny o młodej kobiecie porozumiewającej się z duchami - duszami zmarłych, które mają niedokończone sprawy na ziemi. Pomaga w ten sposób zmarłym i żywym, których bliscy odeszli. Każdy odcinek to praktycznie nowa historia, chociaż każdy sezon ma jakiś wspólny wątek. Bardzo lubię ten serial, gdyż po pierwsze lubię tematykę duchów, a tutaj one są zawsze głównym tematem. Ponadto uwielbiam aktorkę, grającą główną rolę – Melindy. To piękna kobieta, która ubiera się rewelacyjnie, zgodnie z moim gustem :). Prowadzi ona antykwariat, gdzie również są piękne przedmioty. Towarzyszący jej bohaterowie – mąż Jim Clancy, przyjaciele, później syn, również są interesujący, mają różne problemy, w rozwiązaniu których pomaga im Melinda.



Cały serial jest w ciepłej tonacji, czasem o walce dobra ze złem, ale jak to zwykle bywa dobro wygrywa. Zdarzają się również smutne i przykre chwile, tak jak w życiu. Można powiedzieć, że to życiowy serial z nutą duchowości J, który daje nadzieję i wiarę, nie tylko w to, że coś jest po tej drugiej stronie, ale i w to, że po złych chwilach przychodzą dobre i nawet, gdy jest bardzo źle, to nigdy nie można tracić wiary.



Polecam wszystkim, nie tylko fanom horrorów. Serial jest na prawdę bardzo dobry.

Komentarze

  1. Zaklinaczka duchów, niby serial jak każdy, a bardzo wciąga. Lubię go bardzo oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, mimo że widziałam go wielokrotnie, zawsze, gdy są powtórki, oglądam od nowa :).

      Usuń
  2. Oglądam codziennie na tvn7 o 16.55 Lubię ten serial,właściwie to mój numer 2 zaraz po Dr.House. Naprawdę wciąga a jak jeszcze kogoś kręcą podobne klimaty,tak jak mnie to naprawdę warto. A czasem i ciarki po plecach przejdą :-) Pozdrawiam serdecznie.Zaobserwowałem twój blog i zapraszam do siebie stasiekgorny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam wszystkie sezony. Do ostatniego odcinka. Uwielbiam takie klimaty 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie wiem ile razy oglądałam wszystkie sezony od początku do końca :D

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym serialu :) Widocznie oglądam za mało tv :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam :) jak kiedyś znajde wolny czas to może mi sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam kilka odcinków :) ale jakąś wielką fanką nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam ten serial i też nigdy mi się nie nudzi. Sama oglądałam odcinki po kilka razy i zawsze sprawiało mi to tyle samo radości jakbym widziała go po raz pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nim nie słyszałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam, nie słyszałam o nim. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serial był puszczany co chwila - obecnie znów jest na TVN7, a oglądam znów bo uwielbiam go i się jeszcze mi nie znudził

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam, a jakże! Niektóre były naprawdę przerażające. Najsmutniejszy był ten o katastrofie lotniczej. W tym odcingu zgineła przyjaciółka bohaterki, która o tym nie wiedziała. Wtedy nawet uroniłam łzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego serialu i nie wiem, jak to jest możliwe, bo tematyka dla mnie też interesująca :) Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. My z mężem też bardzo lubimy tę aktorkę :) A jak ona znakomicie śpiewa! Polecam poszukać piosenek w jej wykonaniu :) Serial bardzo dobry, oglądamy czasem i też się wzruszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Zaklinaczkę Duchów. Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało oglądam TV i chyba dlatego nigdy nie słyszałam o tym serialu. Może jesienią nadrobię zaległości

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś oglądałam każdy odcinek. Bardzo wciągający serial. Teraz jakoś o nim zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty