Czerwony Konik Wydawnictwo - Rekordziści


Dziś chciałam polecić książkę przeznaczoną dla dzieci wydawnictwa Czerwony Konik Wydawnictwo.


To książeczka, która wywołuje u dziecka zainteresowanie, a jednocześnie uczy poprzez czasem zabawne przykłady, wywołujące uśmiech na twarzy. Należy pamiętać, że dziecko zdecydowanie lepiej przyswaja sobie informacje czasem zabawne, niż suche, nudne fakty.


Książka ta opowiada o rekordach, np. o największej kuli gumy do żucia, największej cebuli, czy najbardziej kudłatej owcy.


Są to może proste rekordy, opracowane na podstawie Księgi Rekordów Guinessa, jednocześnie uważam, że dla dzieci bardzo intersujące i wyzwalające w nich ciekawość świata.


Sama czytałam książkę z wielkim zainteresowaniem. Przedstawionych w niej ciekawostek nie znałam.

Sama oprawa graficzna ciekawa, bez zbędnych elementów, pokazująca tematy poszczególnych rekordów.

Komentarze

  1. To musi być na prawdę interesująca książka, myślę, że mojemu synkowi przypadłaby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, mój syn oglądał z dużym zainteresowaniem :).

      Usuń
  2. Znam książkę i przyznaje, że jest to ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama jako dorosła też bym chętnie tę książkę przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią poczytam dziecku :) super, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam dzieci,
    ale w pracy mogę polecić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wydawnictwo ma sporo ciekawych książeczek :).

      Usuń
  6. Dla dzieci książeczka na pewno super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mężczyzna z najdłuższymi włosami w uszach? Fuj :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię książki z tego wydawnictwa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się wcześniej z ta pozycją. Ale musi być interesująca, bo nie tylko dzieci łatwiej zapamiętują rzeczy zabawne, dorosłym również szybciej zapadają w pamięć rzeczy niewyobrażalne. Ta książeczka musi być fajną przygodą dla dziecka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie zapowiadająca się książka, myślę, że zainteresuje każdego.;-) Sama jestem jej ciekawa!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo prosta w treści i obrazkach, więc myślę, że będzie idealna dla mojego dwulatka.

      Usuń
  11. Bardzo fajna książeczka ♡ Nie jestem dzieckiem ale sama mnie zainteresowała♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chętnie bym po taką pozycję sięgnęła. Uwielbiam tego typu ciekawostki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa pozycja, może sama się skuszę bo dzieci jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesująca książka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas chyba musze poczekać na inny moment, pokazałam Jasiowi, ale nie za bardzo chciał ją przeglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziećmi to nigdy nic nie wiadomo, jednego dnia się nie podoba, a następnego jest ulubione. :)

      Usuń
  16. Akurat tego nie znałam, chętnie poczytałabym córce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że to książka pobudzająca do kreatywnego myślenia. Aż jestem ciekawa jakie rekordy wpadłyby do głowy moim dzieciom po takiej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio czytałam o rekordach guinessa... czasem się zastanawiam, czy ludziom się za bardzo nie nudzi w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że książka ta spodoba się małym odkrywcom, którzy dopiero co poznają świat. A i obcowanie z książkami w ogóle będzie miało dobry wpływ na dzieci. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam publikacji ani wydawnictwa. Brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty