Mleczko i tonik do pielęgnacji twarzy od Murier Laboratoires recenzja


Dzisiaj chciałam polecić i to z ręką na sercu, kosmetyki, które skradły moje serce. Chodzi o mleczko i tonik do twarzy Murier Laboratories. To duet, który jest jak najbardziej godzien polecenia.



Mleczko do demakijażu przeznaczony jest do każdego rodzaju cery, ma lekką konsystencję, a co jest jego największym atutem – fantastycznie oczyszcza. Chyba nigdy nie spotkałam się z tak dobrze oczyszczającym kosmetykiem. Wystarczy niewielka ilość i po pierwszym przemyciu twarz jest oczyszczona. Dodatkowym walorem jest bardzo przyjemny, delikatny zapach. Co uważam za kolejny plus tego kosmetyku? Dozowanie. Opakowanie zaopatrzone jest w pompkę, co pozwala odpowiednio dozować ilość używanego kosmetyku. Opakowanie 250 ml.

Tonik, też świetnie oczyszczający, delikatny, o przyjemnym zapachu. Opakowanie posiada atomizer dzięki czemu nie przelejemy kosmetyku, tylko użyjemy taką ilość, jaka jest nam potrzebna. Opakowanie 250 ml.


Po zastosowaniu powyższych kosmetyków, bo używam ich w duecie, skóra jest super oczyszczona, odświeżona, delikatna i przyjemna w dotyku. Nie ma uczucia napięcia, czy wysuszenia, tylko miłe wrażenie nawilżenia i ujędrnienia. 

Opakowanie:  – 5 punktów, schludne, ładne, proste, zachęcające, ułatwiające dozowanie.
Efekt: rewelacyjny – 5 punktów, gdybym mogła, dałabym więcej.
Cena: ok. 49 zł – 4 punkty.

Razem: 14 punktów na 15.

Komentarze

  1. nie znam tej marki ale z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moje pierwsze doświadczenie z tą marką.

      Usuń
  2. Dużo mnie uczula ostatnio, wiec nie wiem czy mogę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to zależy indywidualnie. Dla mnie rewelacja.

      Usuń
  3. Chyba jestem za leniwa na takie usuwanie makijażu, ja biorę chusteczki do demakijażu przed spaniem i tyle ale czasami warto sięgnąć po produkty tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki to też fajna sprawa ale ja muszę się doczyścić mleczkiem :).

      Usuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki z pompką. O wiele łatwiej się je aplikuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że pierwszy raz widzę te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze na słyszałam o tej firmie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam kwasy do twarzy tej firmy i były bardzo ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Może przetestuję w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych produktów jednak z chęcią bym przetestowała tonik :D

    dodaję do obserwowanych! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Polecam, bo kosmetyki są warte wypróbowania.

      Usuń
  10. Bardzo dobra ocena i zachęcająca recenzja - na pewno przyjrzę się tym produktom bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy, ale mnie zachęciłaś co jej poznania 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mnie bardzo odpowiadają te kosmetyki i są wydajne, o czym nie pisałam.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. To był też mój pierwszy kontakt z tą marką. Pierwszy i trafiony.

      Usuń
  13. Jeszcze nie słyszałam o tych kosmetykach, ale jestem ich bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki nie znam, chętnie wypróbuję ich kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze, to jeszcze nie próbowałam tych kosmetyków, ale patrząc na Twoją wysoką ocenę muszą być godne polecenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prócz swoich właściwości mają jeszcze piękny, przyjemny i delikatny zapach :).

      Usuń
  16. Tyle jest tych mazideł do twarzy, a mnie i mojej cerze najbardziej odpowiada zwykłe mydło. Jako jedyny produkt do mycia twarzy mnie nie uczula i nie robią się po nim wypryski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło jest bardzo wysuszające skórę. Nie używam mydła do mycia twarzy.

      Usuń
  17. O muszę wypróbować, bo właśnie szukam odpowiedniego kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Ciekawe czy tonik by się sprawdził na mojej suchej skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tak. To są na prawdę świetne kosmetyki. Śmiało je polecam.

      Usuń
  18. Świetna ocena, wezmę ją pod uwagę przy kolejnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ocena zachęca do przetestowania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty