Krzyżówki obrazkowe z naklejkami oraz Drugoteścik. Test kompetencji dla klasy 2 Wydawnictwo Wilga recenzja


Wiadomo nie od dziś, że najlepszą formą nauki dla dzieci, jest ta przez zabawę. Dlatego też chcę przedstawić książki #WydawnictwaWilga „Krzyżówki obrazkowe z naklejkami” oraz „Drugoteścik. Testy kompetencji dla klasy drugiej”. To pomoce dydaktyczne do wykorzystania w domu. Dostosowane do poziomu wiedzy oraz możliwości dziecka.
Pamiętam, jak będąc dzieckiem, z utęsknieniem wyczekiwałam na książeczki z rebusami i różnymi zagadkami. Uwielbiałam chwile spędzone na tego typu zabawie.

„Krzyżówki obrazkowe z naklejkami” to zbiór krzyżówek, wirówek, ciągówek, wykreślanek, uzupełnianek, wzbogaconych kolorowymi rysunkami i naklejkami. Pozwalają rozwijać wyobraźnię, słownictwo, logiczne myślenie oraz kojarzenie.





„Drugoteścik. Testy kompetencji dla klasy 2” to dostosowane do poziomu wiedzy dziecka zadania, zarówno matematyczne, przyrodnicze, jak i z języka polskiego. Śmiało polecam książkę, gdyż to świetny sposób zainteresowania dziecka zagadnieniami czysto szkolnymi. Nauka może mieć miejsce również w domu, może być potraktowana jako hobby, a tego typu książka na pewno w tym pomoże. Prezentowane zadania są zgodne z wymaganiami edukacji, na tym właśnie poziomie nauczania, niektóre są ponad program. To krzyżówki, diagramy, uzupełnianki rozwijające spostrzegawczość i koncentrację.





Komentarze

  1. super! Takie książki z zagadkami i zadaniami są super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiałam takie książki. Moje dzieci też się żywo zainteresowały, co prawda rysunkami, bo czytać i pisać nie potrafią, ale opowiadały co widzą.

      Usuń
  2. Super te krzyżówki, mój syn byłby zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, jak moja mała zacznie pisać to na pewno jej takie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie to czyta przyjemność dla dziecka.

      Usuń
  4. sama z ogromną chęcią bym takie rozwiazała! Nauka po przez zabawę to najlpesza forma!

    OdpowiedzUsuń
  5. aż sama bym porozwiązywała takie krzyżówki i zadania, ale jeszcze trochę i moje dziecko pójdzie do 1 klasy to się zacznie pomoc w nauce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam dzieci, ale z chęcią kupie siostrzeńcowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super sprawa, bym kupiła chrześniakowi

    OdpowiedzUsuń
  8. O, krzyżówki dla dzieciaczków ? Nie wiedziałam ,że są, ale w końcu dlaczego nie ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapamiętam, będę mieć na prezent dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne krzyżówki :)
    dla dzieciaków wielka frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są takie edukacyjne pozycje dla dzieciaków 👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka uwielbia wszelkiego rodzaju krzyżówki tych jeszcze nie miałyśmy

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te książki są. Uwielbiałam jako dziecko rozwiązywać różne krzyżówki

    OdpowiedzUsuń
  14. Człowiek jak nie ma dzieci to nie wie, że takie rzeczy nawet są. Ja jako mama cały czas uczę się tego co można kupić fajnego dla dzieci. Cieszę się, że są właśnie takie recenzje. Twój blog to taka wiedza w pigułce na zapas dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam o takich super rzeczach, myślę, że to byłby dobry prezent dla mojej siostrzenicy na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty