Kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym welwetowe serum nabłyszczające aktywne nawilżanie włosów zwiększanie objętości Ziaja recenzja


Jestem posiadaczką naprawdę długich włosów i dlatego kosmetyki do ich pielęgnacji to mój chleb powszedni. Mam problemy z rozczesywaniem, włosy robią się suche, sztywne, takie wręcz szorstkie, dlatego też muszę używać odpowiednich kosmetyków. Szukam zatem w oceanie kosmetycznym czegoś, co sprawi, że wreszcie będę zadowolona z efektu. Tak też trafiłam na kosmetyk firmy Ziaja w sklepie internetowym e-ziaja.comKuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym, welwetowe serum nabłyszczające, aktywne nawilżaniewłosów, zwiększanie objętości to kosmetyk, który postanowiłam przetestować. Używałam go nie raz, nie dwa ale wielokrotnie i za każdym razem z takim samym efektem, naprawdę świetnym efektem.


To kosmetyk przeznaczony do włosów normalnych, cienkich i delikatnych oraz suchych, czyli takich jak moje. Ma delikatną, oleistą formułę, dozowaną za pomocą pompki. Dzięki temu uzyskujemy zamierzoną ilość kosmetyku, który jest bezbarwny w dodatku cudownie pachnący. To trudny do określenia zapach, taki delikatny, lekko słodki. Myślę że to dzięki olejowi ze słodkich migdałów.


Co gwarantuje producent? Otóż, włosy mają zostać rozświetlone i uzyskać zdrowy połysk. Olejek ma je wygładzić, ułatwić rozczesywanie, zarówno na sucho, jak i na mokro. Poza tym, chroni i nawilża przesuszone końcówki. I co ja na to? Producent napisał samą prawdę. Moje włosy po zastosowaniu tego kosmetyku stają się miękkie, błyszczące, delikatne, takie jedwabiste w dotyku, pięknie pachną, no i świetnie się rozczesują. To jest najbardziej fenomenalne. Odrobina olejku, a wszelkie splątania  rozsupłują się niemalże same.
Zgadzam się również z producentem w kwestii specyfikacji. Skuteczność widać już po pierwszym stosowaniu, kosmetyk nie obciąża włosów i jest naprawdę wydajny.


Stosowanie:
W zależności od długości włosów używamy 1 – 2 pompki olejku, rozprowadzamy go na włosach, zarówno umytych, jak i suchych i gotowe. To kosmetyk bez spłukiwania i takie lubię, bo nie ma potrzeby, aby włosy po nim spłukiwać. Świetnie się wchłania w strukturę włosa.

A teraz punktacja J.
Opakowanie:  – 5 punktów, schludne, ładne, proste, zachęcające, ułatwiające dozowanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: 11 zł – 5 punktów.

Razem: 15 punktów na 15.




Komentarze

  1. Kosmentyków na rynku do włosów jest masa. Bardzo trudno jest znleźć jakiś godny zakupu. Swojego czasu w prmocji Rossman na produkty do włosów kupiłam 4 produkty z wyzszej półki cenowej. Ogromnie się rozczarowałam. Dlatego dziękuje za ten wpis! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś to serum, tak średnio się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każde włosy są inne. U mnie rewelacja.

      Usuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawe serum na końcówki, muszę mu się bliżej przyjrzeć podczas wizyty w Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo przepadam za marką Ziaja. A olejek wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z zaji, mają dobrą cenę i są skuteczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt. Lubię produkty Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cenimy sobie polskie marki, więc na pewno zerkniemy i na ten produkt :)Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A tego to ja nie znałam, poza tym Ziaja to jedna z moich ulubionych firm. Względnie tanio i skutecznie. Takie połączenie niskiej ceny z przyzwoitą jakością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również jedna z ulubionych firm kosmetycznych.

      Usuń
  9. Szkoda, że jakoś moje ciało nie lubi się z kosmetykami Ziaja :-( Ale to serum wygląda obiesująco

    OdpowiedzUsuń
  10. tego produktu nie miałam, ale miałam inne kosmetyki do włosów z tej linii.
    ZIAJA bardzo polubiłam jak zaczęłam kupować kosmetyki dla córki, wtedy się bardziej zainteresowałam i zaczęłam brać też dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla dzieci mają świetne kosmetyki. Też teraz używamy, więc będzie ich recenzja.

      Usuń
  11. Muszę spróbować bo moje włosy wyglądają ostatnio coraz gorzej. A tak lubię kosmetyki tej firmy, że aż dziwne, że sama wcześniej tego nie nabyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię nasze polskie perełki, a tej jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Ziaję! Głównie za stosunek jakości do ceny, ale o tej kuracji jeszcze nie słyszałam - i na pewno ją wybróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fajnie. Zastanawiałam się kiedyś nad nim

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zupełnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi obiecująco, zapiszę sobie, jak skończy mi sie obecna odżywka to sobie sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  18. Ziaja to ta marka, na której jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Produkty zawsze trafione, aby po twojej recenzji stało się podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ziaja, to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych. I mają przystępne ceny.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie, że ten kosmetyk nie obciąża ale wiadomo, każde włosy są inne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Ziaję pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra, pozazdrościć długich włosów, ale trzeba o nie specjalnie dbać, coś za coś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, coś trzeba z nimi robić, żeby jakoś ogarnąć :)

      Usuń
  23. Naprawde pieknie opisałas. Ja od lat stosuję tylko naturalne dr.Nony, i moje zaufanie do tych produktów jest tak duże, ze aż bałabym się zastosować coś nowego. Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam tej marki. Dziękuję za tak pozytywną opinię. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. lubię ziaję za dobre i tanie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś nie przepadam za Ziają także pewnie nawet bym na półce sklepowej nie spojrzała na tę propozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda. Mnie te kosmetyki bardzo odpowiadają.

      Usuń
  26. Moje włosy również średnio się rozczesują i są przy tym cienkie. Używałam podobny olejek Marokański i fajnie się sprawdzał. Dlatego chętnie przetestuje ten z Zaji. Uwielbiam nawilżającą maskę do twarzy z tej firmy. Za niewielkie pieniądze mamy świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam, kocham, ubóstwiam, uwielbiam. Używam przy każdym myciu. Dla mnie to najlepsze serum do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 cieszę się, że i u Ciebie się sprawdza.

      Usuń
  28. Ja używałam przez pewien czas maski do włosów właśnie z tej serii, ale teraz w ramach odmiany przeniosłam się na maskę z kozim mlekiem- pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty