Kawiarnia na końcu świata. Opowieść o sensie życia


Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o książce "Kawiarnia na końcu świata" Johna Strelecky. 


To powieść o podróży w głąb siebie. Chyba w życiu każdego z nas był choć raz taki moment, gdy mieliśmy dosyć wszystkiego, chcieliśmy rzucić naszą rzeczywistość. Nadmiar obowiązków, problemy finansowe i pytanie „Dlaczego ja?”. I następuje ten moment, w którym albo ruszymy do przodu, lub zaczynamy się nad sobą użalać. Osoby mające zainteresowania i pasje cieszą się życiem i tą radością zarażają otoczenie.

Dlaczego tu jesteś?
Czy boisz się śmierci?
Czy czujesz się spełniony?

Bohater książki jest zwykłym człowiekiem, który chcąc uniknąć korków zjeżdża na nieznaną mu trasę. Krąży, błądzi i jadąc już na oparach paliwa trafia w niesamowite, takie magiczne miejsce, dojeżdża do „Kawiarni Dlaczego Tu Jesteś”. Tam spotyka kilka osób, z którymi za pomocą pytań i odpowiedzi, opowieści, historii z życia odnajduje własną drogę do zrozumienia jego osobistego Sensu Istnienia. 
To książka, która pozwoli nam samodoskonalić się, warto ją przeczytać, zmobilizuje nas do zastanowienia się nad sensem naszego życia. Czasami potrzebujemy się zatrzymać i przemyśleć wszystko, a ta pozycja może stać się naszym drogowskazem w odnajdywaniu samego siebie.

Komentarze

  1. Lubię tego typu literaturę, to może być coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobała. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i dobrze wspominam. Na zimowe wieczory idealna !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka lektura do myślenia i stawiania pytań egzystencjalnych?

    OdpowiedzUsuń
  5. To musi być dobra książka, spodobała się mi ta krótka a treściwa recenzja, która zachęca do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie czytałam takiej książki (ostatnio same kryminały). Zapisuję na moją listę.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i takie książki lubię!:) Muszę przeczytać koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, chętnie bym przeczytała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisana do zeszytu. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie książki lubię. Z pewnością przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami takie zatrzymanie się jest potrzebne :) Zbyt często pędzimy swoje życie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zatrzymanie się i przemyślenia są ważne dla każdego i warto to robić

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie krótka ta.. recenzja. O samej książce słyszałam i wygląda na ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydawnictwo do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy tytuł. Chyba chciałabym do niego zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. sama nie wiem czy, nie moje tematy czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty