Najlepsze zakupy w bee.pl - Resibo - Miejski krem ochronny


Zakupy online to nie lada wyzwanie. Jak wybrać sklep solidny, rzetelny, mający ogromny asortyment i przystępne ceny oraz sprzedający kosmetyki naturalne? W moich poszukiwaniach trafiłam na polecany wśród znajomych i nie tylko sklep bee.pl i jak sama się przekonałam, był to dobry wybór. Dokonałam tam kilku zakupów, jednym z nich był krem znanej marki Resibo.



O marce RESIBO słyszałam nie raz, jednak wcześniej nie miałam okazji wypróbować żadnego z kosmetyków. Resibo to polska marka kosmetyków, powstających na bazie naturalnych, specjalnie wyselekcjonowanych surowców. To produkty stworzone z myślą o bezpieczeństwie dla skóry oraz szacunku wobec środowiska. Są one wegańskie, biodegradowalne i wszechstronne. Produkty Resibo są naturalne w ponad 96%.



Dzisiaj chcę napisać o moich doświadczeniach z Miejskim kremem ochronnym tej marki. To krem na dzień, ma lekką konsystencję, ani lepką, ani tłustą, barwę lekko żółtą, idealnie nawilża oraz naprawdę bardzo szybko się wchłania, daje satynowe wykończenie, stosuję go chwilę przed nałożeniem makijażu. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Po nałożeniu powstaje niewidoczna maska ochronna, chroniąca przed zanieczyszczeniem środowiska, smogiem, światłem infrared, szkodliwym promieniowaniem monitorów ekranowych, promieniowaniem UV oraz nadmiernym nasłonecznieniem. To naturalny kosmetyk przeciwstarzeniowy, faktycznie zauważyłam, że wygładza zmarszczki. Zapach jest bardzo delikatny, kwiatowy.

Na prawdę super wydajny! Stosuję go codziennie.


Sposób użycia:
Niewielką ilość kremu nałóż na oczyszczoną i stonizowaną skórę twarzy, a następnie delikatnie wklep aż do całkowitego wchłonięcia.

Pojemność: 50 ml

Kluczowe składniki:
Olej z otrąb ryżowych, olej z kiełków pszenicy, Biophilic H, Phycosaccharide APG, EPS White PA, oliwa z oliwek, ekstrakt z miechunki, kwas hialuronowy

Skład:
Aqua, Glycerin, Propanediol, Oryza Sativa Bran Oil, Coco Caprylate/Caprate*, C12-C16 Alcohols*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Triticum Vulgare Germ Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Palmitic Acid*, Physalis Angulata Extract, Buddleja Officinalis Flower Extract, Hydrolyzed Algin, Sodium Hyaluronate, Saccharide Isomerate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Lecithin*, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Phytate*, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Phenetyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum 
*składniki posiadające certyfikat naturalności


A teraz parę słów o samym opakowaniu. Krem mieści się w plastikowej buteleczce, dozowany za pomocą pompki. To wszystko umieszczone jest w papierowej tubie. Sama grafika przyciąga wzrok.




Komentarze

  1. Resibo ma świetne produkty ale nie miałam okazji ich poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy tej firmy i faktycznie jestem zadowolona.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy produkt i ta grafika przyciąga również moją uwagę.


    Zapraszam do mnie nowy wpis. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię testować nowe kremiki, na pewno i ten przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego kremu mi brakowało.
    Chętnie taki wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę dobry, wspaniale się wchłania i pozostawia takie uczucie relaksu na skórze.

      Usuń
  5. Samo opakowanie przyciąga moją uwagę, jest cudowne! A co do samego kremu to z opisu wnioskuję, że jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie składniki bardzo naturalne 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej marce, ale po przeczytaniu tego posta, chętnie poznam ją bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt i że wygładza zmarszczki ...hm. To świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam zarówno o marce Resibo, jak i o tym sklepie internetowym. Mają naprawdę bogatą, różnorodną ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to nowość. Nie znam ani kremu ani sklepu, ale zapowiada się nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie troszkę kosmetyki, troszkę gadżeciki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze - polska marka. Git :) wspierajmy to, co lokalne. Po drugie - z twojego opisu wynika, że jest to bardzo dobry produkt. Dwa najważniejsze aspekty spełnione, idziemy do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej preferuję zakupy w sklepach stacjonarnych. Tej oferty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio postawiłam na zakupy online, wygodnie i na spokojnie można przejrzeć ofertę.

      Usuń
  14. Nigdy o tym sklepie jeszcze nie słyszeliśmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Składniki wydają się być ok więc chyba warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie jest cała masa różnych sklepów internetowych i na dobrą sprawę od nas zależy co będziemy kupowali przez internet. Ja sobie chwalę kupowanie laptopów dla graczy z pl.aliexpress.com/category/200216551/laptopy-dla-graczy.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1e8141aah3o63j i wiem jak dobrej jakości może to być sprzęt. Tym bardziej, że już niejednokrotnie go zamawiałem.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie zakupy i również chętnie zamawiam tego rodzaju produkty. Super sprawą jest to, że zamawiając w sklepach internetowych praktycznie w dużej większości mamy możliwość śledzenia przesyłek online https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek i ja właśnie z tych udogodnień korzystam najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na dobrą sprawę to wiele rzeczy możemy kupić w internecie i ja przynajmniej chętnie korzystam z takich sklepów online. Jako, że znam trochę rynek e-commerce to również czytałam w https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody , iż sporo sklepów może mieć problem z niską sprzedażą. Jednak jest trochę sposobów aby temu zapobiec.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty