Krople DEXOFTYAL - ratunek dla naszych oczu


Oczy, tak ważne i konieczne do prawidłowego i swobodnego funkcjonowania. Wzrok to nasz skarb, dlatego trzeba o niego dbać, muszą nam służyć przez całe życie. Praca przy komputerze, w zapylonym środowisku, ciągłe wpatrywanie się, prowadzenie samochodu, praca precyzyjna, soczewki kontaktowe, klimatyzacja, wiatr, zanieczyszczenie powietrza, woda w basenie itp., nieustannie nasz wzrok jest narażany i obciążany, dlatego pora o niego zadbać! 


Suche, zmęczone i podrażnione oczy trzeba wesprzeć i świetnym na to sposobem są krople DEXOFTYAL.



Są to jałowe, lepkie, przejrzyste, nawilżające i odżywcze krople do oczu oparte na prowitaminie B5. Ma ona działanie wspomagające i wspiera procesy regeneracyjne rogówki. Dzięki właściwościom mukoadhezyjnym HydraFlexu zachowuje film łzowy, chroniąc powierzchnię oka.


Stosując już zaledwie kilka kropli odzyskuje się uczucie komfortu. Można je stosować bezpośrednio do oka, lub za pośrednictwem soczewek kontaktowych.


Polecam te krople, nie pieką ,nie podrażniają, nie powodują podrażnień,  dają jakby uczucie odpoczynku moim oczom. Krople łatwo się aplikuje, również za pomocą soczewek kontaktowych.

Komentarze

  1. Kiedyś używałam tych kropelek, teraz mam inne. Temat bardzo ważny, bo nasze oczy potrzebują także pielęgnacji i regeneracji, choć często możemy nie zdawać sobie nawet z tego sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat szukam dobrych kropli do oczu. Noszę okulary, korzystam z komputera. Moje oczy szybko się męczą, są zaczerwienione. Poruszam tych kropelek i sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takich kropli, ale ostatnio nad laptopem spędzam długie godziny więc może warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Krople to zawsze dobry pomysł o ile tylko można je stosować z soczewkami bo takich jest niewiele

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam problemów z oczami, ale zawsze warto mieć takie krople w pogotowiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kropli, a mam problemy ze wzrokiem.
    Do czytania używam okularów.
    Chętnie kupię i będę używac.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami się przydają po calodzinnym pobycie na basenach

    OdpowiedzUsuń
  8. Krople do oczu to coś z czym się nie rozstaję więc to zdecydowanie przydatna informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam te krople i polecam jako farmaceuta 💪

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy czuje ból, uczucie suchości, nieostre widzenie i dyskomfort to sięgam po krople zawsze ma w torebce buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tych kropel, ale z pewnością się nimi zainteresuję teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie używam innych, może i na te przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbuje te krople, bo ostatnio potrzebuję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie mam kłopot ostatnio z oczami i potrzebuję kropil

    OdpowiedzUsuń
  15. Póki co mam to szczęście, że nie muszę jeszcze używać takich specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisałąm sobie i przy najbliższej okazji sobie kupię,
    mam ndzieję ,że będą.
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że poruszasz ten temat, bo jest ważny, a niewiele w tym temacie słychać. Za miesiąc wracam do pracy przy komputerze i na pewno je sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio mam właśnie takie oczy. Podejrzewam, że suche letnie powietrze i klima mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś używałam tych kropli i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba gdzieś słyszałam o tych kroplach do oczu :) Mnie się na razie nie przydadzą, ale zapamiętam na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  21. To się mega przydaje szczególnie dla takich osób jak ja, które pracują non stop przed komputerem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś krople z innej firmy, ale chyba nie potrzebowałam ich tak bardzo, bo ciągle zapominałam o ich stosowaniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie pracuję dużo przy kompie i oczy się aż tak nie męczą. Jednak zaznajomię się jeszcze bliżej z tym specyfikiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam często problemy z oczami... wada wzroku, praca biurowa, wszystko się nakłada. Ale wchodząc na DBAM O OCZY można się dokładnie dowiedzieć czego używać i jak by o wzrok jak najlepiej zadbać i nie mieć poważniejszych problemów potem. Nawilżanie codzienne jest bardzo istotne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty