"TO MOJA BAJKA", WYDAWNICTWO WILGA - KAŻDE DZIECKO MOŻE ZOSTAĆ BOHATEREM KSIĄŻECZEK DLA DZIECI


Ostatnio weszliśmy w posiadanie naprawdę  wspaniałych książeczek, które można spersonalizować w taki sposób, że dziecko staje się bohaterem opowieści. Eryczek historii "To moja bajka. Jeździ koparką", a Olafik "To moja bajka. Ratuje przyjaciół".
Obie  książeczki zawdzięczamy Wydawnictwu Wilga. Książeczki oprawione w  twardą, gładką oprawę z pięknymi i kolorowymi ilustracjami.



"To moja bajka. Ratuje przyjaciół”
Georgiana Deutsch, Vicki Gausden
(KLIK)
Olafik w tej części wciela się w wiewiórkę superbohatera, ratującą mieszkańców lasu, która pomaga im w potrzebie. W lesie ktoś się pojawił, ktoś przerażający, kogo boją się wszyscy prócz wiewiórki – Olafika. Imię współbohatera książki uzyskujemy wyklejając imię dziecka w miejscu, gdzie jest otwór w książce, który pojawia się w treści na kolejnych stronach. Kolorowe naklejki-literki, znajdziemy na tylnej okładce. Leśne zwierzęta Wilk, Sowa i Łoś słyszą w lesie przeraźliwe odgłosy, chyba jakiegoś potwora. To sprawa dla superbohatera wiewiórki! Kim jest ów potwór? Czy potrzebna jest  pomoc? Czy Olafik sobie poradzi?




"To moja bajka. Jeździ koparką"
Danielle McLean, Kathryn Selbert
(KLIK)
W kolejnej części mój Eryczek wciela się w postać krokodyla, będącego operatorem koparki, która pracujące na placu budowy. Krokodyl kopie koparką, kiedy nagle "TRACH!" i łyżka trafia na coś twardego. Eryczek nadal kopie dziurę, jednak łyżka nie wytrzymuje i pęka. Okazuje się, że w dole leży duża skrzynia. Co takiego w sobie skrywa? Jaką nagrodę otrzyma krokodyl Eryczek?



Obie książeczki liczą po 22 strony. "To moja bajka" jest przepięknie ilustrowana i sympatyczna, pozbawiona przemocy seria książeczek dla dzieci. Fantastyczne jest to, że dziecko może wcielić się w postać wklejając swoje imię. Tekst jest prosty i  zrozumiały, duża czcionka.

Moje dzieci niesamowicie cieszyły się, że zostały bohaterami opowieści. Widać było ich zadowolenie i dumę kiedy mówiłam o superbohaterze  Olafiku, o Eryczku, który odnajduje skarb. Te książeczki  są strzałem w dziesiątkę. Sama jestem nimi niesamowicie zauroczona.



Komentarze

  1. Super są takie książeczki, w których dziecko może brać czynny udział :)
    Bardzo mi się podobają ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona, bo dzieci tak się cieszą, że są bohaterami książek.

      Usuń
  2. Teraz rodzice mają w czym wybierać, tyle ciekawych bajeczek i książek :)
    Za moich czasów aż takiego bogactwa wyboru nie było he he
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostrzenica z takich książek na pewno byłaby zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te książeczki. Ostatnio zajrzałam do księgarni i spędziłam przy półce dla dzieci dobre pół godziny i nie przejrzałam wszystkich. Fajnie, że wybierasz, to co wartościowe i polecasz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tych książek. Szukam personalizowanych książek z 3 bohaterami dla 3 rodzeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy podobne książeczki dla Młodego od innego wydawnictwa i także często po nie sięgamy. Bardzo fajny pomysł i wydaje się, że niezłe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie personalizowane książki to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bardzo mogą ucieszyć takie książeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam mała, to marzyłam o tym, żeby napisać książkę. Oczywiście książkę dla innych dzieci, bo sama byłam dzieckiem i moje artystyczne horyzonty nie sięgały jeszcze zbyt daleko ;) Niestety obawiam się, że moje dzieło nie dorastałoby do pięt tym dwóm książeczkom, w których pomyślano o wszystkim, jak np. o wklejaniu swojego imienia, dużej czcionce, czy wygodnym wycięciu w ramach uchwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wilga prezentuje same piękności! Mamy od nich kilka książek i wszystkie są czytane i lubiane przez moje dzieci. Ta wydaje się być super pozycją dla roczniaka, tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta o koparce na pewno spodobałaby się mojemu synkowi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty