Moje zmagania z odchudznaiem

Od tygodnia liczę kalorie. Ciężka sprawa, bo mogę dziennie zjeść tylko 1500 kcal. Nie jest to mój wymysł tylko kilku kalkulatorów kalorii (a to jeden z lepszych link). Obliczane to jest na podstawie naszej wagi, wzrostu i aktywności fizycznej. Oczywiści istnieje opcja straty kilogramów, jak i przybrania na wadze. Trzeba po prostu uzupełnić wszystkie rubryczki zgodnie z naszymi oczekiwaniami i stanem faktycznym.
Zainstalowałam sobie na telefonie aplikację FatSecret, która zlicza ilość zjadanych przeze mnie kalorii, tzn. sama wpisuję co zjadłam a program sam uzupełnia. Podobnie jest z ćwiczeniami. Można tam znaleźć również przepisy itp. Fajna prawa i faktycznie dobre narzędzie, pozwalające pilnować ilość zjadanych posiłków.

Znalezione obrazy dla zapytania odchudzanie
A jak mi idzie? Raz lepiej, raz gorzej. 1500 kcal to jednak mało. Jednego dnia mieszczę się w tej wartości, innego niedojadam, a kolejnego zjadam zbyt dużo. Ostatnie dni już jest lepiej i jakoś nie przekraczam wyznaczonej granicy. Teraz widzę, że chyba jadałam zbyt dużo. Przekonałam się, jak kaloryczne są niektóre posiłki i np. zwykła, gorzka herbata to 2 kcal a posłodzona to już 46 kcal. Niesamowicie kaloryczne są ser pleśniowy, mozarela. Pomidory mogę jeść kilogramami bo maja tyle kalorii co nic. Odchudzanie to długa droga ale jest nadzieja, tak wiele dziewczyn potrafi dorobić się świetnej figury dzięki diecie i aktywności fizycznej. Chcieć to móc J!

Zdjęcie: http://xn--atwe-odchudzanie-iyc.pl/odchudzanie-nie-jest-trudne-5/

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty