Sposoby na zgagę w ciąży

W ciąży bardzo często męczy tzw. zgaga. Jest to czasami tak uciążliwe, że nie da się lekceważyć tego problemu. Gdy ma się wrażenie, że żołądek i cały przełyk są wypalane, bolą i zbiera się na wymioty, koniecznie trzeba coś zastosować. 


Istnieją gotowe środki, typu Rennie, Manti, Maalox, Gaviscon. W aptece możesz też kupić sól Vichy w postaci tabletek musujących. Profilaktycznie można zażywać lek homeopatyczny Galstena. 


Zanim jednak zastosuje się gotowe środki można spróbować tzw. domowych sposobów.

· Mleko – najlepiej ciepłe. W ciąży, aby nie ryzykować, mleko powinno być przegotowane. Ja potrafiłam wypić pół lita i zgaga mijała jak ręką odjął.

·    Kefir – mnie pomagał idealnie. Wypijałam całe opakowanie i przechodziło.

· Migdały – nie próbowałam ale często spotykałam się z taką opinią. wystarczy  garść migdałów.

· Siemię lniane – łyżeczkę siemienia lnianego zalewamy połową szklanki wrzątku. Gdy przestygnie – wypijamy, najlepiej na noc.

· Woda z miodem i octem jabłkowym – do ciepłej wody dodajemy łyżkę miodu i octu jabłkowego. 

Powyższe sposoby można stosować oczywiście nie tylko w ciąży.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty