Dzisiaj zapowiedź nadchodzących recenzji


Chciałam polecić kosmetyki Ziaja, które można już kupić online w sklepie internetowym https://e-ziaja.com/pl/.


Zaopatrzyłam się w kilka, no kilkanaście produktów, zarówno dla mnie, jak i moich dzieci oraz męża. Te kosmetyki znam od dawna, choć zamówiłam takie, których dawno nie stosowałam, lub są dla mnie nowością.


1.   serum aktywnie liftingujące pod oczy i na okolice ust 
Bardzo chętnie sprawdzę, bo moje zmarchy pod oczami są koszmarne.


2.   kozie mleko mleczny koncentrat młodości energetyzujący 
To może być świetny krem. Seria Kozie mleko jest naprawdę świetna, kosmetyki służą mojej skórze, a ponadto ten przyjemny zapach.

3.   żel do ciała i włosów dla dzieci hypoalergiczny 
Przeznaczony dla dzieci powyżej 6. roku życia.


4.   zestaw kosmetyków dla meżczyzn yego 
Seria Yego, gdzie znajdują się antyperspirant, krem nawilżający, żel pod prysznic.

5.   szampon dla dzieci i niemowląt 
Od 6. miesiąca życia.


6.   ziaja liście manuka pasta do głębokiego oczyszczania skóry
Polecana przez użytkowniczki Wizaż.

7.   welwetowe serum nabłyszczające 
Pokładam w nim spore nadzieje. Liczę, że moje włosy będą wygładzone, lśniące i łatwo się rozczeszą.

8.   krem remodeling pod oczy korygujący zmarszczki 
Przeznaczony do cery dojrzałej 60+. Dostanie mama.

9. płyn do kąpieli dla dzieci i niemowląt natłuszczający 
Od 1. dnia życia.

10. peeling cukrowy karmelizowany migdał  
Uwielbiam słodkie zapachy, a w peelingach szczególnie.

11. mleczko micelarne łagodząco-wyciszające 
Łagodne, delikatne, a jednocześnie skuteczne. Lubię mleczka kosmetyczne Ziaja.

12. parafinowy peeling do dłoni + maska kozie mleko 
Szczególnie po zimie warto zadbać o skórę dłoni.

13. żel sport pod prysznic dla mężczyzn yego 
Kolejny kosmetyk dla męża J.

14. mintperfekt pasta do zębów szałwiowa z fluorem 
Nigdy nie stosowałam, a ciekawa jestem tej szałwii.

15. płyn do kąpieli dla dzieci hokus pokus kolorowa kąpiel 
To będzie frajda dla dzieciaków.

Komentarze

  1. Nie używałam tych produktów ale na kilka się skuszę ":)
    Zapraszam do mnie recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja ma na prawdę świetne kosmetyki za przystępną cenę.

      Usuń
  2. Przyjrzę się tym kosmetykom Ziaja , bo dawno nic nowego od nich nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki tej firmy, przystępna cena przy dobrej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż bardzo lubi kosmetyki z tej serii dla mężczyzn. Zawsze powtarza, że dzięki mnie odkrył płyn do higieny intymnej dla facetów i jest mi za to wdzięczny. Kochana, co do serum do włosów to Ci gwarantuję, że będziesz zachwycona. Żadne jedwabie czy inne olejki makadamia czy arganowe nie działają tak rewelacyjne. Wiem co mówię bo jest mam i nie chcę już nic innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, znaczy, że wybrałam dobre kosmetyki 😊.

      Usuń
  5. Ziaja to bardzo dobra i NIE droga firma, która ma bardzo dużo fajnych produktów w ofercie, ale to chyba każdy już wie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. jak moja córka była mała to uzywałam niektorych produktow ZIAJKA, miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze że zakupy udały się. Mialam kiedyś pastę do zębów i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę obecną to zabieram się za testowanie tej :).

      Usuń
  8. lubię Ziaję i czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą się pojawiały się sukcesywnie. Już testuję kremy, płyn do kąpieli

      Usuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty