Wydawnictwo Martel - kolorowanki dostosowane do wieku recenzja


Dziś chciałam Wam polecić kolorowanki dla dzieci w wieku 3+, wydane przez Wydawnictwo Martel.
  


Jest ich cała seria, począwszy od wieku 2+ do 5+. My posiadamy egzemplarz „Koloruję z Pelikanem” oraz „Koloruję z Żyrafką”. Dostępne są również dla dzieci 2+ „Koloruję z Delfinkiem”, „Koloruję z Kaczuszką”, wiek 4+ „Koloruję z Dinozaurem” i „Koloruję z Małpką”. Dzieci 5+ - „Koloruję z Króliczkiem”,  a także „Koloruję ze Słonikiem”.


 

Jak piszą autorzy „Kolorowanie bawi, uczy i rozwija zdolności manualne dziecka”. Te kolorowanki są dostosowane do wieku dziecka. Ilość szczegółów, jak i grubość linii jest właściwie dobrana. Również ilustracje są odpowiednie do etapu rozwoju dziecka. To piękne kolorowanki, które pozwalają dziecku rozpoznać i odwzorować kolory rysunków.



Moi chłopcy z zachwytem i zapałem sięgnęli po kredki. Grubość linii konturowych jest świetna. Zwykłe malowanki z cienkimi konturami sprawiają dziecku problemy z tzw. wyjeżdżaniem poza linię, tutaj tego problemu nie ma i widać, że dla dzieci to ogromne ułatwienie.



Komentarze

  1. Wydaje mi się, że jako dziecko też miałam takie kolorowanki 😂 super, wspaniałe zajęcie dla dziecka 😂😘
    https://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka nie lubi kolorowanek woli sama coś narysowac potem pokolorować zato bratanica uwielbia.Gosi B

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! Juz za chwile bede takich kolorowanek potrzebować wiec zapamiętam to wydawnictwo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają całą gamę różnych kolorowanek i pięknych książek. Niedawno zrecenzowała jedna z nich, która uważam za fenomenalna Baśniowa Akademia Zdrowia.

      Usuń
  4. Ooooo coś dla mojego smoka:) akutat pasowwlobp do wieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo świetne kolorowanki. Moim chłopcom bardzo się podobają.

      Usuń
  5. Mam wrażenie, że kojarzę te obrazki :O Dziwne, bo prawdopodobnie ostatni raz miałam w rękach tego typu osprzęt jakieś 13 lat temu :D Sama nie mam dzieci, ale coś czuję, że córka chrzestna mojego chłopaka mogłaby się tymi kolorowankami ;) Fajnie, że są jeszcze rodzice, którzy nie zostawiają malucha na pastwę telefonu komórkowego i telewizora, a wymyślają mu jakieś kreatywne zajęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te kolorowanki. Sama lubię kolorować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dziecko sama lubiła kolorować. W sumie - do dzisiaj lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie że są dostosowane do wieku :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie proste kolorowanki dla maluszków są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią bym sama kupiła sobie taką kolorowanke;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, gdyby była taka "Koloruję z Ninja".... Kupiłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są takiego rodzaju kolorowanki, uwielbiam je. I bardzo ciekawe jest to, że są one przeznaczone już dla tak małych dzieci, bardzo dobra opcja.
    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to świetne opracowanie. Również zaobserwowałam :).

      Usuń
  13. moja córeczka uwielbia tego typu kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  14. My tez dużo kolorujemy i bardzo często robimy prace plastyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupowałam podobne kolorowanki mojemu synowi i zdecydowanie lubił je najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak trening manualny od najmłodszych lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będąc jeszcze dzieckiem sama uwielbiałam kolorowanki :-) Przynosiły mi ogromną radość, pewnie i dziś pokusiłabym się na jedną taką :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje dzieci uwielbiają malowanki i kolorowanki tego wydawnictwa. Tych jeszcze nie mielismy

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiałam kolorować jak byłam dzieckiem, moje dzieci nie lubią. Nie umiem ich przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może potrzebują czasu żeby się tym zainteresować.

      Usuń
  20. Rzeczywiście ilość szczegółów, jak i grubość linii jest właściwie dobrana. Świetne kolorowanki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te kolorowanki. Mają dużo stron i fajne duże obrazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są cały czas na tapecie, nieustannie oglądane i rysowane.

      Usuń
  22. Fajna kreska dla 3-4 latka. Ciekawe jak te 5+?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty