Fitomed, Olejek miejski do cery mieszanej Dzika róża recenzja


Olejki to coś, co bardzo lubię, jednak do tej pory nie miałam żadnego przeznaczonego do skóry twarzy. Skusiłam się więc na coś specjalnego, naturalnego, bo natura jest najlepszym wytwórcą kosmetyków. Tak oto wybór padł na #OlejekMiejskiDoCeryMieszanejDzikaRóża.


W tym kosmetyku można znaleźć nierafinowane oleje z pestek maliny, ze słodkich migdałów, olej shea, olej z pestek truskawki, olej z nasion dzikiej róży, witaminy E i C – czyli sama matka natura. Tak naturalnego kosmetyku do twarzy jeszcze w życiu nie miałam. 

Kosmetyk ma działanie odżywcze i nawilżające, chroni przed smogiem, wolnymi rodnikami oraz promieniami UV.

Olejek może być stosowany zarówno na dzień, jak i na noc. W pierwszym przypadku chroni on przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych, stosowany na noc odżywia skórę. W połączeniu z innym olejkiem miejskim – Różą damaceńską (również marki Fitomed) – sprawia niemalże cuda. Zastosowana kuracja powoduje wygładzenie skóry, rozjaśnienie i zmiękczenie naskórka.

Sam produkt umieszczony jest  w buteleczce, wykonanej z ciemnego szkła. Kosmetyk dozuje się za pomocą szklanej pipety, stanowiącej element zakrycia buteleczki. Pipeta jest bardzo wygodna w użyciu – pomaga odmierzyć odpowiednią ilość kosmetyku.


Konsystencja kosmetyku jest lekko oleista. Sam olejek ma lekko żółtą barwę, poza tym, świetnie pachnie. Czuć prawdziwą naturę – dzika róża przebija się zapachem. 

Nakłada się i rozprowadza bardzo dobrze i co jest niesamowitym atutem – rewelacyjnie się wchłania, nie pozostawiając lepkiej powierzchni. Kosmetyk ten stosuję na noc, ale i na dzień. Można go użyć nawet pod makijaż.

Nie powoduje zapychania, nie wywołuje żadnych podrażnień, czy zaczerwień. Jego działanie jest tylko i wyłącznie pozytywne.

Efekt dobroczynnego działania olejku zauważyłam już po pierwszej aplikacji. Skóra po jego zastosowaniu staje się ujędrniona, ładnie napięta, uzyskuje jednolity koloryt, jest przyjemna i delikatna w dotyku. 

Myślę, że olejek zagości na stałe w mojej kosmetyczne. Jest to drugi kosmetyk marki #Fitomed i jak na razie uważam, że ta marka ma naprawdę świetne, naturalne kosmetyki. Gorąco je polecam!!!!

A teraz punktacja :).
Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe i wygodne dozowanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: ok. 42 zł. 38 zł – 5 punktów, olejek jest super wydajny. Wystarczy na naprawdę długo.


Razem: 15 punktów na 15.


Komentarze

  1. Kusisz mnie, bo bardzo lubię zapach różany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę dobry kosmetyk. W żaden sposób nie powoduje przetłuszczenia skóry. Jest genizlny.

      Usuń
  2. A ja się zastanawiam, czemu to jest MIEJSKI olejek? Co odróżnia go od tych nie-miejskich? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chodzi tu o działanie ochronne skóry przed smogiem i innymi czynnikami zewnętrznymi :).

      Usuń
  3. Bez zapachowe olejki lubie ale latem nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten się świetnie sprawia. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.

      Usuń
  4. Ekstra, ale cena mnie trochę zatrwożyła, w porównaniu z olejkami np. Venus, ta nieco powala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam innych więc trudno mi się o nich wypowiadać. Tutaj jest na prawdę dobry, naturalny skład. No i efekty są świetne. Poza tym jest na prawdę bardzo wydajny.

      Usuń
  5. uwielbiam zapach dzikiej róży! <3 jest taki epicki :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego olejku, ale zaciekawiłaś mnie nim! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda kusząco, no i ta łatwa aplikacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam olejków, ale ten wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy taki kosmetyk do twarzy i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  9. Dużo dobrego słyszałam o tym olejku od kilku osób, lecz narazie mam zapasy

    OdpowiedzUsuń
  10. mam cerę mieszaną, więc pewnie u mnie kosmetyk by się sprawdził, ale jak widzę gdzieś "róża" to aż mnie odpycha. swego czasu miałam sporo kosmetyków różanych, a to tonik, a to krem, a to hydrolat - i za dużo i od zapachu mnie odrzuca, ale niewątpliwie kosmetyk godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzika róża. Zapach nie jest przedłożony. Pachnie trochę jak suszone płatki.

      Usuń
  11. Lubię takie lekkie olejki do twarzy 👍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt.
    Nigdy nie używała olejków do twarzy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię olejki, ale nie lubię dzikiej róży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz w życiu kosmetyk z dzika różą i jestem zachwycona.

      Usuń
  14. Coś dla mnie. Tylko ten zapach różany. Nie bardzo lubię taki zapach. Gdyby był inny to bym chętnie przetestowała ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są inne rodzaje olejków miejskich. Na stronie Fitomed jest w czym wybierać.

      Usuń
  15. Wypróbuję, choć różane zapachy niekoniecznie mnie przekonują, ale może akurat. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty