Skarpetka na tropie, czyli kto ukradł złoty guzik? Wydawnictwo Poradnia K recenzja


Nie rozumiałam, a raczej nie wiedziałam z czego wynika fenomen książki „Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek” czy „Nowe przygody skarpetek (jeszcze bardziej niesamowite)” do momentu, gdy w moje ręce trafiła ostatnia część „Skarpetka na tropie, czyli kto ukradł złoty guzik? Porcja kolorowanek, śmiechu i zabawy”.



To naprawdę niesamowita pozycja literatury dziecięcej, pierwszy raz spotkałam się z takim sposobem opowieści, a opowieść jest o śledztwie, jakie prowadzi tytułowa skarpetka, poszukując złodzieja złotego guzika. Poprzez dziurę pod pralką znalazła się na ulicy wielkiego miasta, spotyka chomiczą rodzinę, bociany, srokę oraz wiele innych postaci, po drodze rozwiązując zagadki, rysując i kolorując. To niesamowite, jak poszczególne elementy układają się w jedną, spójną fabułę, jak zagadki, krzyżówki i łamigłówki stanowią element opowieści. Niesamowicie interaktywna książeczka, która uczy bawiąc, stanowiąca wielką frajdę dla dziecka, pobudza jego wyobraźnię.




Jak myślicie, czy skarpetka odnajdzie sprawcę zaginięcia złotego guzika?

Zapraszam do lektury, naprawdę warto!!!




Komentarze

  1. Mamy dwie pierwsze części skarpetek i uwielbiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te książki to genialny pomysł na interakcję z dzieckiem.

      Usuń
  2. Fajnie, że książeczka zawiera też momenty aktywizujące malucha :) Z pewnością to pomaga utrzymać na dłużej uwagę dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama z zainteresowaniem rozwiązywałam zagadki :).

      Usuń
  3. Nie miałam pojecia, że jest taka książka. Tytuł wzbudza zainteresowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam tytuł mnie zaciekawił, więc pewnie sama książeczka, by mi się spodobała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ilistracje, w sam raz dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książeczka :) Zapowiada sie bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygody skarpetek znamy z dwóch tomów.Tej pozycji nie mieliśmy okazji poznać.Widzę że musimy nadrobić bo ich perypetie są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę zdobyć dwie poprzednie części.

      Usuń
    2. A my właśnie skarpetek nie mamy...musimy dorosnąć, choć kusza.

      Usuń
  8. Nigdy nie spotkałam się z taką książką. Brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas jakoś skarpetki się nie przyjęły :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tej książeczki, ale coś czuję, że moja córka by polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko boska co to za twór? Już mi się buzia ciesz jak to czytam. Ta książka musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyjątkowa. Na prawdę każde dziecko powinno taką mieć.

      Usuń
  12. Nie znam tej książki a wydaje się całkiem ciekawa, fajne ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda i co najważniejsze uczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywna książeczka i ciekawe ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieszablonowo, fantastyczny pomysł, chętnie rozejrzę się za książeczką na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego wydawnictwa i tych książeczek.
    Książki wyglądają bardzo interesująco.;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. same fajne książeczki wybierasz :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chcę żeby moje dzieci miały te najlepsze 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty