Pretty LittleLiars – Słodkie kłamstewka

Dziś rozpoczął się ósmy tydzień remontu mojego domu i mam nadzieję, że to już naprawdę ostatni dzień.

Obejrzałam ostatni odcinek pierwszej połowy szóstej serii serialu Pretty LittleLiars – Słodkie kłamstewka i jak uwielbiam ten serial, każdy jego odcinek tak ten okazał się totalnym dnem. Fakt, takiego zakończenia się nie spodziewałam ale pomysł wyjaśnienia wszystkiego okazał się całkowicie denny i beznadziejny. Porażka. Już była zapowiedź kolejnych odcinków i mam nadzieję, że znów wątek powróci na tory intelektualnych wyżyn, gdzie nigdy nic nie wiadomo i każdy odcinek jest zaskakujący i powalający. Zasadniczo serial polecam bo jest świetny i niech nikogo nie zmyli fakt, że jest przeznaczony dla młodzieży bo można go oglądać w każdym wieku, gdyż nie jest banalny, nie opiera się na beznadziejnych problemach a na zawikłanych tajemnicach. Nie jest wiadomym na początku serii jak ona się skończy, bo zwykle a raczej zawsze kończy się nieprzewidywalnie.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty