U malucha na talerzu. Zdrowa dieta dla niemowląt

Dzisiaj dotarła do mnie książka „U malucha na talerzu. Zdrowa dieta dla niemowląt”. Przeznaczona jest dla niemowląt od 4 miesiąca życia do ukończenia roku. Zastanawiałam się co dawać do jedzenia, kiedy i jakich błędów unikać błędów. Internet jest pełen różnych porad w tej tematyce ale nigdy nie byłam pewna na ile one są fachowe. Polecono mi powyższą książkę. Już na wstępie dowiedziałam się, że nie należy zbyt szybko wprowadzać do diety jajek bo uczulają, szczególnie białko. Przeczytałam o mleku krowim, które może być stosowane dopiero po 3 – 4 roku życia. Książka zawiera gotowe przepisy dostosowane do danego miesiąca życia. Jest to polska autorka więc są one dopasowane do naszych realiów żywieniowych.



 


Komentarze

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty