Łódź - Matka Polka, Ptak

Wczoraj byliśmy na kontrolnych badaniach słuchu w Matce Polce. Znowu powrót do czasów zamierzchłych – komunizmu. Nie dziwię się, że brakuje pieniędzy na państwową służbę zdrowia. Poradnia zaczęła pracę o 9:30 – badanie słuchu wykonywane przez 2 osoby, tzn. jedna badanie wykonywała, druga zapisywała informacje – moje dane. Oczywiście potrzebny był do tego lekarz, który przybył godzinę później. Najpierw więc trzeba było odczekać w kolejce na badanie a następnie do lekarza. I tak oto praca poradni zamiast trwać 3 godziny trwa cały dzień i za to wszystko jest płacone z NFZ. To się nazywa organizacja czasu pracy i finansów.
.

W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Outlet Ptak. Nic szczególnego nie było. Zajrzałam do moich ulubionych sklepów ale bez szału. Może i dobrze, bo bez kasy trudno byłoby coś kupić J a jakby coś mnie bardzo urzekło to z bólem serca bym odeszła. Weszliśmy też do hali Ptak Moda. Fajne ciuchy ale już bez promocji. Nic nas nie rzuciło na kolana. Nie tak dawno na bodaj tygodniu mody była Paris Hilton. Ubrała sukienkę, którą tam można kupić.
Zdjęcie numer 17 w galerii - Paris Hilton w Łodzi. Wystąpi na targach Ptak Expo


Wczoraj obejrzałam drugi odcinek mojego nowego serialu, tzn. on już od dłuższego czasu jest ale ja go niedawno odkryłam – The walking dead. Szkoda, że teraz trzeba czekać tydzień. Wolę oglądać online całe serie.

Zdjęcie: 
http://www.expressilustrowany.pl/artykul/812798,dyrektor-czmp-zlozyl-rezygnacje,id,t.html
http://lodz.wyborcza.pl/lodz/51,35153,18647129.html?i=16
http://moviepilot.com/posts/2015/05/05/the-walking-dead-season-6-what-can-we-expect-2908717?lt_source=external,manual

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty