Pochłaniacz czasu i pieniędzy - Allegro :)

Dzisiaj jak głupia utknęłam na allegro. Znalazłam sprzedawcę, który ma dużo towaru różnego gatunku, przeznaczonego do wystroju wnętrz, wyposażenia AGD itp. Wszystko jest licytowane od złotówki. Ma piękne lampy, szafeczki, sporo pojemników i wiele innych przedmiotów. Oczywiście, chciałabym wszystko, tylko poszłam po rozum do głowy, zimny kubeł wody i wzięłam sobie na wstrzymanie. I tak wylicytowałam przedmioty, które nie są pierwszej potrzeby a mianowicie stojak na buty oraz zestaw kuchenny (ociekacz, stojak na kubki, ręczniki papierowe i podstawka pod garnek). Mam ochotę na takie coś na buty, gdzie każdy można założyć oddzielnie a całość wiesza się na drzwiach albo na ścianie. Zobaczymy jaka będzie cena. Bardzo się hamuję ale uwielbiam licytować J. Kiedyś nie robiłam zakupów przez Internet , jakoś się bałam chyba ale jak już ruszyłam to hulaj dusza piekła nie ma J.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty