Sauna jest dobra na cerę, zakupy allegro



Wczoraj tak się szykowaliśmy że nie zdążyłam na zumbę. Co zrobić, poszłam na siłownię a później sauna J. Uwielbiam i znowu gorąco polecam J. Skóra po saunie jest super. Cera bardzo się poprawia. Przestają wychodzić syfki itp. Staje się gładka i miła w dotyku.
Dzisiaj też idę na zumbę i jogę. Miałam 2 tygodnie przerwy w związku z rehabilitacją mojego syna. Stwierdzam, że lubi jak go masują J.
Ponadto mamy dzisiaj kolejne szczepienie, zabijcie mnie, nie wiem przeciw czemu. Czy to kolejna dawka pneumokoków, czy coś innego, pojęcia nie mam.

Niestety, moje uzależnienie od allegro trwa. Konkretnie jest to jeden dostawca z rzeczami z Anglii. Licytacja od 1zł. Czasem można naprawdę za niewielkie pieniądze kupić coś fajnego. Jedynym kruczkiem, który na mnie działa, jest koszt przesyłki – 20zł. a każda kolejna rzecz 2zł. W paczce max. 5 sztuk, więc szkoda wylicytować jedną i tak nakręcam się i z 5zł. + 20zł. robi się więcej. Ale kupiłam fajne rzeczy J a to kilka z nich.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty