Bezsenność, stare filmy, teatr i zabawki

Z nieznanych powodów dzisiaj wstałam o 3 w nocy. Oczy jak latarnie, szeroko otwarte. Poleżałam, rzucając się po łóżku, do czwartej aż wreszcie wstałam. Co robić w środku nocy więc zeszłam na dół oglądać film J. Miałam nagrany teatr telewizji „Ich czworo” z Małgorzatą Kożuchowską, Arturem Żmijewskim, Mają Ostaszewską i kimś tam jeszcze. Całkiem fajne przedstawienie, choć smutne. Ukazujące rzeczywistość niejednego związku. Lubię teatr, niestety nie mam zbyt wielu okazji chodzenia na przedstawienia. Kiedyś, sztuka chyba była bardziej dostępna, mówię tu o kwestiach finansowych. Dzisiaj, niestety, bilety nie są na każdą kieszeń. To taka dygresja była J. Więc jak wstałam o trzeciej tak sterczałam do momentu aż mąż wstanie do pracy. Nakarmiliśmy chłopaków, zeszłam ponownie na dół obejrzeć „07 zgłoś się” J. Tak, jestem fanką starych, polskich filmów a ten serial uważam, że jest naprawdę super. Po zakończeniu filmu udałam się wreszcie spać ale żeby nie było, zaśnięcie wcale nie było łatwe. Jak mi się wreszcie udało moje dzieci wstały i ja nie miałam wyboru, bo też musiałam. Jak naćpana byłam ale dałam radę. Za oknem śnieg. Napadało. Psy jak zobaczyły, że jest biało to prawie wyfrunęły na dwór. Tak pędziły, że wylały całą michę wody w korytarzu. Przyszły też zabawki dla moich chłopaków. Całkiem fajne i w cenach od 4 do 6 złotych J. Oczywiście licytowane na allegro.







Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty