Czas

Podawałam kiedyś namiar na piosenki z you tuba dla dzieci. Fajna sprawa. Dzieci się nimi interesują, oglądają, słuchają a ja już rzygam. Była sobie żabka mała, koła autobusu kręcą się śnią mi się po nocach ale mimo to stanowią jeden z fantastycznych wynalazków, który potrafi zająć dziecko. Ba, czasem nawet uśpią i wtedy dopiero jest super. Niech gra muzyka, niech cztery zielone słonie skaczą, niech abecadło zaczyna się od nowa po raz enty. Ważne jest, że nastała chwila ciszy i spokoju. Zauważyłam pewną zasadę, że ten czas do zaśnięcia tak się wlecze a po zaśnięciu zegarek jakoś przyspiesza. Podobnie mam z karmieniem. Moje chłopaki jedzą średnio co 3 – 4 godziny. Gdy dostaną jeść mam wrażenie, że teraz mam wolne i ani się obejrzę a tu już znowu pora na podanie posiłku. Nie to, że ja się wyrywam i z zegarkiem w ręku czuwam co, do minuty ale sygnał dźwiękowy z paszczy moich potomków przypomina mi, że już nastała pora.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty