W oczekiwaniu

Siedzę i czekam na księdza bo dzisiaj kolęda. Śmialiśmy się wczoraj, że może przyjdzie na porę karmienia to dam mu jednego z bliźniąt. Ma stułę to będzie co położyć pod brodę :P żeby się dziecko nie ulało.
Moje towarzystwo musiałam rozsadzić do oddzielnych łóżeczek bo dziwnym trafem musieli bawić się jedną i tą samą zabawką.

Wczoraj byliśmy na wyjeździe i znowu się denerwowałam. U mamy znalazłam bluzkę, której kiedyś nie nosiłam bo była zbyt duża a teraz!!!! Opina się na mnie i wyglądam jak szynka w siatce. Wiem, ostatnio poszalałam w McDonald’s ale takie wypady to są bardzo rzadkie. Nie pamiętam kiedy coś takiego miało miejsce w przeszłości. Proces odchudzania jest bardzo trudny. Myślę, że po ciąży to szczególnie trudne, bo to następstwo zmian hormonalnych.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty