Nie bierzmy zbyt dużo leków

Wczoraj bardzo bolała mnie głowa, wzięłam więc silną tabletkę przeciwbólową żeby w nocy móc spać. Ale było mi błogo. Te wszystkie prochy mają w sobie tyle ogłupiaczy, że szok. Spałam jak niemowlę a rano nie mogła podnieść tyłka z łóżka. Długo mnie trzymało. Pseudoefedryna to jeden z podstawowych katalizatorów stosowanych w różnorodnych tabletkach, które mają działać szybko i skutecznie zwalczać ból, przeziębienie i co się tam jeszcze da, a czego nie chcemy mieć. Trzeba uważać, gdy bierze się tabletki zwalczające gorączkę, przeciwbólowe i przeciwkatarowe, bo to wszystko ma w sobie tyle różnych podobnych składników, że nie trudno się podtruć. Nie wiem jak inni, ale ja po tej baterii leków często czuję się jeszcze słabsza niż wcześniej. 

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty