Przygotowania, Wesołych świąt, plan wizyt lekarskich dziecka

W związku z tym, że to święta, naszło mnie znowu na pranie J. Ja nie wiem jak to jest, że człowiek sprząta i tylko się obróci a może zaczynać od nowa. Znowu trzeba było porządkować to, co dopiero sprzątnęłam.
Mój mąż był z chłopakami zanieść święconkę. Każdy miał swój koszyczek. Moi synowi dostali po pisance. Jedna pisanka nie przeżyła, gdy po raz trzeci została rzucona w tłum.
Wczoraj postanowiłam upiec babkę (). Mam zepsuty piekarnik chyba, bo nie po raz pierwszy połowa ciasta zdąży się przypalić podczas, gdy druga jest jeszcze surowa. Koniec końców babka wygląd niezbyt efektownie ale jest bardzo smaczna.
Byliśmy też na kontroli u lekarza rehabilitanta z moim synem. Wszystko ok. i lekarz kazał podawać nadal witaminę D do końca trzeciego roku życia. Poza tym, zalecił kontrolę obu chłopaków po ukończeniu drugiego roku życia, aby sprawdzić postawę, ułożenie stóp. Nikt mi nie mówił, że dobrze jest sprawdzać takie rzeczy. To już mamy plan. Po szóstym roku życia należy zbadać dziecko u okulisty a po trzecim kontrola kardiologiczna. Lepiej wcześniej skontrolować, niż zbyt późno walczyć z chorobą. Może my zbyt wielu lekarzy odwiedziliśmy ale w związku z tym, że moje chłopaki są wcześniakami tak trzeba było, a że nasz lekarz rodzinny nie szczędzi skierowań, to korzystamy. Teraz jest spokój ale na początku, gdy się urodzili, musieliśmy odwiedzić kilku specjalistów, zwykle prywatnie.

A z ciekawostek, wczoraj udało mi się kupić sadzonkę czereśni J. Dzisiaj sąsiad spytał czy cała wystawka z tarasu krzewów, drzewek itp. to została wykopana. Mąż odpowiedział, że będziemy dopiero sadzić i na razie zbieramy J.

Komentarze

  1. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty