Pierwsze zęby u dziecka.

Do niedawna zastanawiałam się, czy aby moje dzieci nie mają jakiegoś problemu, bo im jeszcze nie wyszły zęby. Oczywiście niepotrzebnie się martwiłam. Każde dziecko ma swój czas i nie można jednego dziecka porównywać z drugim. Mam dwójkę dzieci, chłopaków, w tym samym wieku a zęby u każdego z nich pojawiały się w innym czasie i w odmiennej ilości. Owszem, najpierw wyszły jedynki górne, przy czym jeden z moich synów miał od razu dwie jedynki, drugi tylko jedną. Później były jedynki dolne. Syn z jedynką górną „dostał” obie jedynki dolne, podobnie jak brat z obiema jedynkami górnymi. Syn od dwóch, górnych jedynek ma już dwójki górne i dolne a synowi z jedną jedynką pojawiła się dopiero druga górna jedynka. Może zbyt szczegółowo to opisałam ale chodziło mi o to, że każde dziecko ma swój czas na zęby i u każdego wygląda to inaczej.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty