Te niedobre środki czystości :)

Dzień jak co dzień, tzn. znowu nic nie zrobiłam, nie sprzątnęłam, ani nie zrobiłam nic w ogrodzie. Oczywiście mam wyrzuty sumienia. Ktoś by powiedział, jeszcze tyle dnia przed Tobą. Ja odpowiem – wcale nie tak dużo. Nie wiem, czy tylko ja jestem taka rozlazła, czy może zdarza się to czasem innym. W domu jak po wybuchu wojny, dywan do prania – wczoraj nasz mały piesek rozdarł brudną pieluchę i rozwlókł po pokoju, okna nie pomyte. Żeby było śmieszniej kupiłam nową firankę do sypialni, bagatela 2 tygodnie temu. Cieszę się, że do świąt zostało jeszcze trochę czasu, może się jakoś wyrobimy i Wielkanoc spędzimy w niemalże sterylnych warunkach, tak będzie czysto. Żeby nie było, płyn do paneli kupiłam, nabłyszczasz też, płyn do prania dywanów oraz wiele innych środków czyszczących i do czyszczenia, a te choroby same nie chcą się wziąć do roboty i zrobić porządku.

Komentarze

  1. Niedobre? Nie wszystkie na pewno. Są środki które można z powodzeniem stosować w domu, nawet przy dzieciach. Szczególnie te https://www.inco.pl/dzialalnosci/domowe-srodki-czystosci . Wiadomo, że każdy chce mieć w domu czysto ale musimy patrzeć na to jakie środki do tego używamy. Aby bylo bezpiecznie i skutecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty