Kapitan Nauka w serii "Puzzle. Układam i opowiadam" - „Spadochroniarze” oraz „Sąsiedzi” - recenzja


Gdy na dworze nieładna pogoda, lub po prostu nie chce się nam wychodzić z domu rodzic musi okazać się pomysłowością, żeby czymś zając dzieci, znaleźć im interesującą zabawę, która jednocześnie uczy, edukuje i rozwija. Propozycję takiej rozrywki oferuje Kapitan Nauka w serii "Puzzle. Układam i opowiadam". W naszym posiadaniu znalazły się „Spadochroniarze” oraz „Sąsiedzi”. To puzzle przeznaczone dla dzieci w wieku 3+, przedstawiające narysowane postacie, wyraźne oraz bardzo wesołe, w grafice wykorzystane są żywe kolory. Zestaw składa się z 24 elementów. Poszczególne puzzle są bardzo dobrze wykonane, estetyczne, dosyć duże, sztywne, wytrzymałe, nie poddają się działaniu małych rączek.


Bardzo dużym ułatwieniem jest gotowy rysunek, prezentujący układany obrazek. Gdy rozpoczęłam układanie z moimi dziećmi, najpierw pokazałam im, że poszczególne elementy muszą do siebie pasować. Bardzo szybko rozpoczęli samodzielne, prawidłowe dopasowywanie puzzli. Są one idealnie dostosowane do tej grupy wiekowej, możliwości i predyspozycji dziecka.


Puzzle są świetnym sposobem na naukę cierpliwości, dokładności, kojarzenia i wyobraźni. Dodatkowo dziecko może snuć opowieści, wypatrywać szczegóły, nadawać bohaterom imiona i stać się autorem własnej bajki.



Komentarze

  1. U mnie starszaki wyrośli już z puzzli i czekam, aż najmłodszy wejdzie w etap układania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi ciągle przynoszą i chcą bez przerwy układać.

      Usuń
  2. dla nas idealne! wiekowo też pasuje :) super że tu trafilam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce recenzja jeszcze jednej, super zabawy od Kapitana Nauka. Dzieciaki je kochają.

      Usuń
  3. Jak cudna szata graficzna tych puzzli. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda ucza cierpliwosci, przydatna umiejetnosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam, że tak bardzo spodobała się dzieciom.

      Usuń
  5. Puzzle to taka ponadczasowa "zabawka" nie tylko dla dzieci. Sama w dzieciństwie uwielbiałam je układać :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puzzle mam w domu od ponad miesiąca. Są świetną zabawą, ale ja je też wykorzystuję do ćwiczeń logopedycznych. Jest ogromna poprawa w mowie moich synków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami z siebie opowiadają, tak są świetnie skonstruowane rysunki

      Usuń
  7. Rewelacyjne zabawy edukacyjne dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być pod ręką, bo ciągle chcą układać.

      Usuń
  8. Takie zabawki związane z edukacją to ja popieram:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci nie nudzą się przy nich, a wiele się uczą.

      Usuń
  9. Jeszcze trochę i moja córka będzie mogła się nimi bawić. Na pewno wówczas kupię, bo wiele dobrego czytałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚlicznA kolorystykę mają dzieci na pewno lubią takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Na zajęcia coś świetnego. Muszę to wykorzystać w pracy ;)

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa propozycja na rozwój malucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że tak zainteresuje dzieci. Puzzle są dobrane odpowiednio do wieku, bo inne tak nie interesują dzieci.

      Usuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że Kapitan Nauka ma też puzzle. My mamy książki i karty, puzzli jeszcze nie. Musimy to nadrobić.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje chłopaki są nimi niesamowicie zainteresowane.

      Usuń
  14. Jak byłam mała, uwielbiałam puzzle! Lalki, klocki i misie mogły dla mnie nie istnieć! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne puzzle. Lubimy takie - z małą ilością elementów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie puzzle to świetna zachęta dla dzieci do wkroczenia w przygodę z puzzlami 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty