Ostatnia wyrocznia James Collins Wydawnictwo Albatros recenzja


Jestem fanką książek, w których są tajemnice i zagadki, coś nieodgadnionego i trudnego do rozwikłania. Legendy, historie, wspomnienia z przeszłości wywołujące lęk i niepokój, które stymulują wyobraźnię czytelnika. W książce prawda przeplata się z fałszem, nie brakuje intryg oraz licznych wątków. Książa wypełniona podróżami, przygodami, wyzwaniami, gdzie od bohaterów zależą losy świata.


To opowieść o agentach Sigmy Force, żołnierzach elitarnych sił specjalnych, będącymi specjalistami w swym fachu, którzy muszą walczyć o wolność świata, zapobiec globalnej katastrofie, mogącej zniszczyć środowisko naturalne, zmienić porządek polityczny, społeczny i gospodarczy.

Historia ma swój początek podczas zamachu na profesora neurologii, który zajmuje się badaniem biologicznych podstaw instynktów i intuicji. Pojawia się również autystyczna dziewczynka, mająca niezwykłe zdolności pozazmysłowe, której istnienie potwierdza działalność tajnego projektu badawczego. Wszystkie tropy prowadzą do żądnego władzy rosyjskiego senatora. Wraz z bohaterami przemierzamy szlaki indyjskich dzielnic biedoty, obszary czarnobylskiej katastrofy, korytarze podziemnego uralskiego miasta, a wszystko z zapomnianą, grecką przepowiednią w tle.

Gray Pierce, członek Sigma Force, spotyka bezdomnego, któremu chce pomóc, okazuje się, że to on ma coś dla żołnieża – starogrecką monetę. Podczas tego spotkania bezdomny, który okazuje się być sławnym profesorem Archibaldem Polkiem, zostaje zastrzelony. Tymczasem w tajniej, rosyjskiej jednostce trwają prace badawcze nad umysłami wyjątkowych dzieci – sawantów. Amerykanie współpracujący przy doświadczeniach, nie zdają sobie sprawy, jak potężną broń stanowi inteligencja blisko setki dzieci. Spokój zostaje zaburzony, gdy z oceanu, zostaje wyłowiony człowiek z amnezją.

To świetne połączenie powie­ści sen­sa­cyj­nej i awan­tur­ni­czej z ele­men­tami przy­go­do­wymi. Książka pełna cie­ka­wych, zaskakujących fak­tów ze świata nauki.

Polecam gorąco, czyta się ją z zapartym tchem.


Komentarze

  1. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą książką, nie słyszałam o niej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie niesamowite książki, gorąco ją polecam.

      Usuń
  2. Dzięki za polecenie :) Również lubię książki owiane tajemnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa fabuła! Lubię takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza książka tego autora, ale na pewno nie ostatnia.

      Usuń
  4. Wow, zaskakujące połączenie. Jestem chętna to przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zaciekawiłaś, muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba nie do końca moje czytelnicze klimaty - wkrótce znajdzie się kilka osób, którym chętnie tę książkę polecę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie właśnie uwielbiam ale każdy ma inne upodobania 😊.

      Usuń
  7. Chętnie przeczytam! Bo zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka będzie świetną inspiracją prezentową dla bliskiej osoby, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powieść awanturnicza? Brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem fanką książek, gdzie są jakieś zagadki i tajemnice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo coś się dzieje i można samemu próbować rozwikłać zagadkę.

      Usuń
  11. Lada dzień się za nią biorę! :D UWielbiam twórczość tego autora, bo łączy w sobie wszystko to, co kocham!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję się zachęcona :-) Okładka naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Boga kocham ja przez Was i Wasze recenzję pójdę z torbami. Kolejną książka która chce mieć

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam takie klimaty :) Coś w stylu Dana Browna lub Indiany Jonesa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mignęła mi gdzieś ta książka, ale jakoś nie przykuła mojej uwagi, a po Twojej recenzji widzę, że to błąd. Rozejrzę się za nią! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty