Mój krem nr 3 odżywczo - energizujący do cery suchej Fitomed - recenzja


Moja skóra wymaga stosowania wspomagania, dlatego też stawiam na to, co najlepsze. Ostatnimi czasy mam do czynienia z kosmetykami marki #Fitomed. To naprawdę świetne, naturalne kosmetyki, które wybitnie służą mojej cerze oraz włosom.


Ostatnio stosowanym przeze mnie jest krem – Mój krem nr 3 odżywczo – energizujący, przeznaczony dla cery suchej. Umieszczony jest w słoiczku, dając możliwość swobodnego stosowania.

To kosmetyk pozbawiony barwników, parabenów oraz substancji zapachowych. Najważniejszymi składnikami są witamina A, E, F, Q10, hydrolat lawendowy oraz kompleks nawilżający w liposomach. Odżywia, dotlenia, regeneruje, pobudza ukrwienie.
Ten krem polecany jest dla cery suchej, dojrzałej, matowej oraz zmęczonej. Działa tonizująco oraz regeneruje naskórek.

Krem może być stosowany zarówno nadzień, jak i na noc na skórę twarzy oraz dłoni. Bardzo dobrze się wchłania.
Krem nie powinien być stosowany u osób z problemami naczynkowymi oraz pod oczy z cieniami pod oczami.

To bardzo lekki i delikatny krem, nadający się do stosowania pod makijaż, mam wrażenie, że przedłuża jego trwałość. Jestem z niego bardzo zadowolona, gdyż moja skóra staje się przyjemna w dotyku i nawilżona, miękka, promienna, odżywiona oraz gładka, nie podrażnia, a drobne zaczerwienienia i podrażnienia są łagodzone. Poprawia koloryt cery, nie powoduje świecenia. Nadaje się zarówno na lato i upały. Nie uczula i nie zapycha.

Ten kosmetyk, jak i inne tej marki, jest bardzo wydajny, na długo wystarcza.

Skład: 
Olej Witaminowy (Vitis Vinifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Linseed Acid, Ubiquinone), Kremobaza Fitomed (Trilaureth-4-Phosphate, Polyacrylacocoate, Glicerine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Propylen Caprylic/Caprylic Triglyceride, D-Panthenol, C13-14 Isoparaffin, Sodium Hyaluronate, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Laureth-7), Aqua, Lawender Water, Koncentrat Nawilżający (Aqua, Herb Extracts: Aralia Nudicaulis, Linum Usitatissimum, Glycyrrhiza Glabra, Tropaeolum Majus, Glycerin, Lecithin, D-Panthenol, Sorbitol, Glucose, Silkaminoacids, Trilaureth-4-Phosphate, Lactic Acid, Sodium Hyaluronate, Diazolidynyl Urea, Magnesium Pca, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol), Oleum Kakao.

A teraz punktacja :).
Opakowanie:  – 5 punktów, łatwe i wygodne dozowanie.
Efekt: bardzo dobry – 5 punktów.
Cena: 29 zł – 5 punktów, bardzo wydajny. Wystarczy na naprawdę długo.
  
Razem: 15 punktów na 15.


Komentarze

  1. zastanawiałam się nad nim ostatnio i teraz już wiem, że się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dwa tygodnie będę w PL i go poszukam. Mam suchą skórę na twarzy i mam nadzieję, że sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go zamówić przez net 😊 będzie już czekał 😊

      Usuń
  3. Ciekawy kosmetyk, nie znam tej firmy, ale skład też niezły. Jak będę w Polsce kupię, aby przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu nie znam firmy, jestem ostatnio nie na czasie. Ja akurat nie mam cery suchej, ale domyślam się, że w ofercie też są inne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą markę jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale ten kosmetyk mnie przekonuje. Moja sucha skóra czasem potrafi wyprowadzić z równowagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety mam problem z tłustą cerą, wiec nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma też w ofercie inne kosmetyki, również świetne.

      Usuń
    2. A czy serum jakieś jest może w ofercie?

      Usuń
  8. Pobieżnie patrząc to skłąd też całkiem fajny :) tez walcze z sucha skóra, ciezko jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety to nie mój rodzaj cery, ale mam komu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kremy w słoiczkach :) Nie dość, że są poręczne, to jeszcze ładnie prezentują się na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się fajnie, szkoda tylko że nie ma filtru, bo na lato i upały wybieram właśnie takie kremy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem nie dla mojej skóry, ale świetnie, że zdobył tak wysoką punktację u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki. Może warto spróbować?

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem brzmi na fajny, niestety nie dla mnie. Nie mam suchej skóry, za to cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty