Seria Znajdź Różnice! Na podwórku, Baśnie, Zwierzaki oraz 100 Angielskich Słówek. Mój Dom - recenzja


Dzisiaj chcę napisać o kolejnych rewelacyjnych pozycjach od Kapitana Nauka. Tym razem pragnę Wam przedstawić książkę 100 Angielskich Słówek. Mój Dom oraz serię Znajdź Różnice!, przeznaczoną dla dzieci w wieku 3+. W tej ostatniej wydane zostały trzy pozycje:
- "Na podwórku"
- "Baśnie"
- "Zwierzaki"

Wszystkie są książkami typu kartonikowego, mają grube, sztywne strony, które chronią przed rozdarciem czy uszkodzeniem kartki, są solidnie wykonane.


Każda z książeczek Znajdź Różnice! wypełniona jest pięknymi ilustracjami, niesamowicie przyciągającymi wzrok. Książki pozbawione są tekstu, wypełnione samymi rysunkami. Na dwóch sąsiadujących stronach znajdują się prawie identyczne rysunki, prawie, gdyż między nimi istnieją trzy różnice, które nasze przedszkolaki muszą odnaleźć i wskazać. Pierwszą łatwo znaleźć, drugą trudniej, trzecia to zadanie dla prawdziwych bystrzaków J.


Znajdź Różnice! Zwierzaki – przedstawia różne zwierzęta np. słonia, łosia, bobra itp.  Dzieci, prócz umiejętności spostrzegawczości, rozwijają słownictwo oraz uczą się rozpoznawać zwierzęta.




Znajdź Różnice! Na Podwórku – ta część od razu wzbudziła moją sympatię. Mamy tu grę w klasy, w gumę, skakankę itp. Od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa. Grywałam w te gry, bawiłam w te zabawy. Ta książka dodatkowo wzbudza w dzieciach ciekawość i chęć poznania gier już trochę zapomnianych.



Znajdź różnice! Baśnie przedstawia postaci z baśni. Spotkamy tu czarownicę z zaczarowaną miotłą, trzygłowego smoka, rycerza w lśniącej zbroi itp. Dzieci ponadto mogą opowiedzieć historie, których bohaterami są właśnie rysunkowi przyjaciele.



Moi chłopcy bardzo zainteresowali się książeczkami. Najpierw sama wskazałam im różnice, powiedziałam na czym polega zabawa, by następnie sami zauważali odmienność rysunków.


Książeczki Znajdź Różnice! pomagają rozwijać spostrzegawczość, koncentrację, skupienie oraz koordynację wzrokowo – ruchową. Umożliwiają rozwój słownictwa, wyobraźni. Reasumując, stymulują rozwój naszych maluchów.


Ostatnia książka, o której chcę napisać, to 100 Angielskich Słówek. Mój Dom. To fantastyczna pozycja do nauki pierwszych słówek w języku angielskim. Ilustracje przedstawiają dom oraz rozmieszczenie w nim pomieszczeń, rodzinę z uwzględnieniem poszczególnych jej członków, meble, zabawki, przedmioty używane w kuchni, żywność, opowiadają o łazience, sypialni, ubraniach, pupilach. Niektóre przedmioty towarzyszą rysunkom przedstawiającym miejsce ich występowania, dlatego dziecko może samodzielnie wskazywać wymieniane przez nas przedmioty, lub podawać nazwy pokazywanych elementów. Wszystko zostało opisane w języku polskim oraz angielskim. Moi chłopcy bardzo zainteresowali się tą książeczką. Zaobserwowałam, że chętnie powtarzają wyrazy. Nie twierdzę, że od razu stali się poliglotami, ale wyraźnie daje się zauważyć, że taka forma nauki, jest dla nich bardzo interesująca i może przynieść rezultaty.







Komentarze

  1. Pięknie ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jako dziecko sama z takich korzystałam, i jeżeli bee miala kogo zarazić takimi rozrywkami - chętnie to zrobię!

      Usuń
  3. Pięknie czasy dzieciństwa już nie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo podobają się grafiki ;) Pięknie wykonane <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba doba ta propozycja. My dopiero 1,5 roku więc jeszcze chwila na takie zabawy, ale na pewno zapamietam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne ksiazeczks dla dzieci. Warto uczyć maluchy obcowania ze słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje dla maluchów 📚😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy Kapitana Naukę. Mamy gry i książeczki. Z Twoich propozycji mamy Baśnie oraz Na podwórku.Ta ostatnia to dla mnie powrót do dzieciństwa i wspomnienia wspaniałych zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Graficznie cudne bardzo lubimy publikacje Kapitan Nauka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako dzieciak uwielbiałam wszelkie łamigłówki w stylu - znajdź różnicę. Świetna książeczka

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne książeczki, dla mnie to wspaniały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna oprawa! Moj smyk byłby zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna szata graficzna :) Ale nie ma nic dla trochę starszych dzieciaków, z normalnymi, papierowymi stronami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapitan Nauka oferuje wiele fantastycznych pozycji dla dzieci w różnym wieku.

      Usuń
  14. Piękne wydania, dzieci na pewno zainteresują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tych ksiażeczkach jeszcze nie słyszałam. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są takie książeczki z twardymi kartkami dla najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna seria dla maluchów, szczególnie ta książeczka z angielskimi słówkami.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne książeczki,ogólnie u nas Kapitan Nauka rządzi:)dziewczynki bardzo lubią go

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wiem,co kupię dzieciakom z rodziny pod choinkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne te ksiazeczki. I zajma kazdego malucha na chwile.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wydania, uwielbiamy książki dla dzieci! piękne obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rysunki w tych książeczkach są obłędne ��

    OdpowiedzUsuń
  23. Znajdź różnice są rewelacyjne@ Chyba kupię na zapas dla mojego synusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne wydania! Czekam już tylko jak mój szkrab dorośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne propozycje dla maluchów :) Idealne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rysunki. Fajna propozycja dla najmłodszych

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne pozycje, idealne dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama lubię szukać różnic :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super jest ta książeczka! Duży plus za mnóstwo obrazków, które przyciągają uwagę i motywują do nauki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne te książeczki, moja córeczka byłaby nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  31. Super książeczki ja zawsze podobne daje na prezent swojej chrześnicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze najbardziej lubiłam takie zabawy z spostrzegawczości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje Chłopaki uwielbiają te serie :) Po inne propozycje prezentowe zapraszam do nas: www.timosimo.pl i na nasz blog:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciągle się nie mogę nadziwić jak piękne są niektóre książeczki dla dzieci ... :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealna na długie wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiedzi
    1. Te książeczki są idealne do takiego sposobu nauki 😊.

      Usuń
    2. Te książeczki są idealne do takiego sposobu nauki 😊.

      Usuń
  37. Logika to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie kupię takie książeczki swojej córce, fajny sposób na naukę

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta ostatnia książka zapowiada się kapitalnie! :D
    A te ze znajdowaniem różnic pewnie przypadłyby do gustu mojemu synkowi - lubi szukać takich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty