Szybkie i proste domowe maseczki

Maseczka z płatków owsianych i jogurtu naturalnego
Składniki:
·        1 łyżka płatków owsianych,
·        1 łyżka jogurtu naturalnego,
·        kilka kropli miodu.

Przygotowanie:
W naczyniu należy wymieszać płatki owsiane i jogurt. Na łyżeczkę należy nabrać odrobinę płynnego miodu i wymieszać z płatkami i jogurtem. Gotową maseczkę nakłada się na twarz, na 10 minut. Po tym czasie trzeba ją spłukać ciepłą wodą, a twarz wytrzeć miękkim ręcznikiem.  

Maseczka z białek i jogurtu naturalnego
Składniki:
·        2 jajka,
·        2 łyżki jogurtu naturalnego.

Przygotowanie:
Należy oddzielić białka od żółtek, które umieszczane są w miseczce (żółtka nie będą potrzebne). Do białek trzeba dodać jogurt i wymieszać wszystko razem. Maseczkę nakłada się na twarz na kilka minut, po czym spłukuje ciepłą wodą.

Maseczka z marchewek i miodu
Składniki:
·        2 marchewki,
·        2 łyżki miodu.

Przygotowanie:
Marchewki należy umyć, oskrobać i ugotować, a następnie zmiksować razem z miodem. Maseczkę nakłada się na twarz na 15 minut, po czym zmywa ją letnią wodą.  

Maseczka z ziemniaka i mleka
Składniki:
·        1 ziemniak,
·        1 łyżka ciepłego mleka,
·        Gaza.

Ziemniaka obierany i ugotujemy, po czym rozgniatamy na miazgę. Powstałą papkę ziemniaczaną mieszamy z ciepłym mlekiem. Maseczkę (wciąż ciepłą) nakładamy na twarz, przykrywamy gazą i pozostawiamy na 15 minut. Po tym czasie zdejmujemy maseczkę, zmywamy twarz ciepłą wodą, a następnie opłukujemy chłodną.

Komentarze

  1. Warto w wolnej chwili wykorzystać domowe sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam spirulinę w formie maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maseczki! Pielęgnacja przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam kiedyś sobie maseczki z płatków owsianych na trądzik, ale nie poprawiło mi to stanu skóry niestety :(
    Fajne przepisy, może których wypróbuje na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o super lubię maseczki a zazwyczaj idę na łatwiznę i kupuje gotowe, szczególnie zachęciła mnie ta z miodu i marchwi i jedno i drugie mam od rodziców ekologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami stosuję maseczkę z płatkami owsianymi. Jednak mam raczej bezproblemową cerę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robiłam żadnej z tych maseczek, ale tę z marchewkami i miodem z pewnością wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuu fajne pomysły. Która nadaje się do skóry wrażliwej? www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie robiłam sobie maseczki takim domowym sposobem. Pewnie spowodowane to jest lenistwem, ale widzę, że nie Twoje instrukcje nie są skomplikowane, więc wkrótce wypróbuję taką maseczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, te domowe sposoby dają dobre rezultaty :).

      Usuń
  10. Ciekawi mnie ta z ziemniaka, co ona daje dla skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemniaki zawierają witaminę C. Odżywia i regeneruje skórę. Jeżeli są stany zapalne to je łągodzi.

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe pomysły, na pewno wykorzystam :) Lubię takie eksperymenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa alternatywa. Na co mają wpływ te maseczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim odżywienie, nawilżenie, poprawa kolorytu, złagodzenie podrażnień.

      Usuń
  13. Czy ta maseczka ma jakieś ograniczenia wiekowe, zdrowotne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam maseczki :) wolnej chwili skorzystam :)

    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja robie domową maseczke, ale z awokado.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnej z tych maseczek nie znałam. Ja nieraz robiłam sobie maseczkę z pomidora i płatków owsianych, albo wypalającą twarz maseczkę z cynamonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza działa świetnie. Polecam peeling z miodu i cynamonu na usta;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój bog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze miałam dylemat z kładzeniem miodu na twarz :-) Może czas sie przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio eksperymentowalam z miodem ;d muszę jeszcze poprobowac innych przepisów!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/little-hollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię maseczki :)) a tutaj są fajne przepisy na maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty