Jak się ubierać przy dużym biuście?

Wydawać by się mogło, że kobiety z dużym biustem nie mają powodów do zmartwień, otóż tak nie jest. Ciężko jest dobrać strój, który jest odpowiedniego rozmiaru w biuście, ramionach i pasie. Oto kilka rad jak się ubierać i nie ubierać.

Nie należy nosić koszulki wysoko pod szyję i bez rękawów, wówczas piersi wyglądają jak napompowane. Nie jest również korzystna koszula ciasno przylegająca do szyi, ponieważ zbija piersi w jedną, wielką masę.
Dobrze jest nosić koszulki z głębokim i szeroki dekoltem. Szeroka linia dekoltu dokonuje poprzecznego podziału klatki piersiowej, dzięki czemu biust nie wygląda jak przedłużenie podbródka. Właściwa jest również koszulka bez rękawów, z dekoltem w serek. Kształt V dokonuje podziału klatki piersiowej pionowo.

Zdjęcie: https://sprzedajemy.pl/bawelniany-gladki-t-shirt-s-m-dekolt-w-serek-lodz-7cf768-nr9323382

Nieodpowiednią bluzką jest luźna, bez rękawów pomarszczona z przodu do stójki. Biust wówczas przybiera postać bezkształtnej masy. Należy także zrezygnować z trykotów bez rękawów, na stójce do szyi. Zwykle pokaźnemu biustowi towarzyszą potężne ramiona, które winny być schowane.
Korzystne są bluzki obcisłe w talii i luźne na piersiach. Materiał luźno układający się na biuście stwarza iluzję, że pod spodem jest trochę pusto. Również talia przez porównanie będzie się wydawała bardzo wąska. Super będzie wyglądał gorset z rękawami, podkreślający walory biustu. Dobre są także bluzki portfelowe, ponieważ wypychają biust do przodu i podkreślają talię.

Zdjęcie: https://pl.123rf.com/photo_6171867_dziewczynka-atrakcyjne-w-bia%C5%82a-koszulka-z-d%C5%82ugimi-r%C4%99kawami-i-gorset,-odizolowane-na-czarnym-tle.html 

Żakiety, otóż złym wyborem jest żakiet prosty do talii, gdyż wygląda się w nim ciężko i bezkształtnie. Te, które mają kołnierzyk zapięty pod szyją powiększają biust.
Dobrze dopasowany żakiet z głębokim dekoltem, w kształcie litery V, sięgający bioder i z niewielkimi klapami to strzał w dziesiątkę. Stosunkowo krótki żakiet wydłuża nogi, a głębokie V dzieli pionowo obszar biustu.

Zdjęcie: http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,czarny+pasek//s,145

Sukienka z zapięciem na karku to zły wybór, gdyż trudno pod czymś takim nosić biustonosz, co powoduje, że piersi wylewają się na boki. Te, na cienkich ramiączkach podkreślą jedynie duży rozmiar biustu i masywność ramion.
Sukienki z głębokim dekoltem w stylu empire i rękawem trzy czwarte powodują, że szyja sprawia wrażenie łabędziej, a sam biust nie zaczyna się pod brodą. Dobrym wyborem jest suknia koktajlowa z głębokim dekoltem, wykończonym ściągaczem, która ukrywa brzuch. Zebrany materiał zmniejsza optycznie rozmiar biustu i nie opina go.

Zdjęcie: http://www.burda.pl/wykroj/2011-burda-10-123-a


Sweter z grubym ściegiem pogrubia, a w swetrze polo biust wygląda jak trzeci podbródek.
Odpowiednim jest kardigan z okrągłym wycięciem pod szyją, rozpięty aż do linii biustonosza, co pozwala chwalić się pięknym dekoltem, a jednocześnie zapiąć się, gdy jest zimno, lub, gdy istnieje tak trzeba. Sweter z delikatnej dzianiny z dekoltem w serek wysmukla, a jeżeli dekolt jest w kształcie litery V rozdzieli biust, uwidaczniając dwie wyraźne części. Również kardigan portfelowy rozdziela biust na dwie wyraźne części.

Zdjęcie: http://www.burda.pl/wykroj/2011-burda-10-123-a



Płaszcz z wysoką stójką zachodzącą portfelowo zniekształca klatkę piersiową. Każdy dwurzędowy poszerza optycznie klatkę piersiową. Trencz z paskiem pogrubia. Płaszcz mocno dopasowany w talii, z wąskimi wyłogami i rozkloszowanym dołem, to strzał w dziesiątkę, gdyż głęboki dekolt płaszcza równoważy nadmiar ciała.

Zdjęcie: http://www.burda.pl/wykroj/2011-burda-10-123-a

Komentarze

  1. Uwielbiałam kopertowe sukienki będąc w ciąży - to jedyny czas mojego dużego biustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A ja borykam się z problemem dużego biustu,a po ciąży to już w ogóle :).

      Usuń
  2. Ja niestety jestem posiadaczką małego biustu aczkolwiek widzę tutaj fajne porady !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się również post ze wskazówkami jak się ubierać i nie ubierać przy małym biuście.

      Usuń
  3. Ja co prawda nie mam dużego biustu, jednakże Twoje rady uważam za wyjątkowo cenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje, ja co prawda mam D, ale i tak wiele razy usłyszałam, jaki to ja mam mały biust :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis w sam raz dla mnie! Nie jest wcale łatwo dobrać odpowiedni strój przy dużym biuście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę pokazać mojej koleżance ten artykuł. Współczuję dziewczynom z bardzo dużym biustem nie jest tak łatwo dobrać wtedy ubrania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się bardzo podoba sweterek

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście problem dużych piersi mnie nie dotyczy, bo współczuję kobietom, które taki posiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie :) Śliwkowa sukienka ze zdjęcia jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty