Autka od https://gonzotoys-sklep.pl

Chłopcy uwielbiają autka, a moi nie są tego wyjątkiem, dlatego  postanowiliśmy im zrobić niespodziankę i to nie byle jaką, ale pochodzącą z https://gonzotoys-sklep.pl/ - Auta Multigo – straż z cysterną oraz śmieciarka. Niezwykłość tych autek polega na tym, iż ich naczepy są wymienne. Można zamieniać je pomiędzy autkami.


Autka są wyprodukowane w Czechach, do każdego  z nich dołączona jest figurka. Są porządnie i masywnie wykonane, z bardzo trwałego plastiku, co gwarantuje dużą wytrzymałość zabawek, dzięki czemu można się nimi bawić w domu, jak i w plenerze.



Moim chłopcom autka spodobały się niesamowicie. Ludziki są kierowcami, którzy mają ciągle jakieś przygody. Zabawki uczą kreatywności, umiejętności tworzenia nowych rzeczy, szukania nowych rozwiązań i możliwości. Bawią się samochodami nieustannie, zabierają z sobą do spania i przedszkola. Mimo nieustannego eksploatowania nie ma śladu ich użytkowania.
Te autka to wspaniały pomysł na prezent!


Komentarze

  1. I takie zabawki chętnie kupuję dzieciakom, świetne do zabawy, a przy tym praktyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na prawdę godne zakupu.

      Usuń
    2. Jak córka była mała, to właśnie takich autek dla niej poszukiwałam, nie chciałam zwykłej chińszczyzny, która się szybko psuje, ale solidnych zabawek.

      Usuń
    3. Bo u nas, to właśnie córka najchętniej bawiła się samochodzikami, lalki zupełnie ją nie interesowały. :)

      Usuń
  2. Mój synek właśnie zaczyna się interesować coraz bardziej samochodzikami. Zapisze sobie stronę to coś może zamówię. Autka wyglądają estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co prawda mam dwie córeczki ale one bardzo lubią samochody:) te bardzo fajnie prezentują się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mali kierowcy w domu rosną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubimy takie zabawki. Moja młodsza córka jest wielbicielką wszelakich samochodzików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś dla mnie, akurat się przebranżawiam, bo jak na razie interesowały mnie lalki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu zabawki rozwijają kreatywność u dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że solidnie wykonane, bardzo ładne autka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Autka zawsze się sprawdzają - obie moje dziewczyny uwielbiają takie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Autka zawsze mile widziane - jedna z zabawek, które nigdy się nie nudzą i są uwielbiane przez dzieci od pokoleń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Autka to zawsze świetny pomysł na zabawę, sama bawiłam się z bratem godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje chłopaki to istne maniaki samochodów i mimo iż mają ich mnóstwo to każdy kolejny wywołuje u nich na twarz uśmiech. Te przedstawione przez Ciebie fajnie wyglądają i super że są trwałe w eksploatacji .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty