Złote przeboje - wszystko, co najsmaczniejsze - wybrali czytelnicy


Jest i kolejna książka z przepisami Joli. Tym razem autorka zawarła w niej przepisy, które cieszyły się szczególnym zainteresowaniem Jej czytelników bloga i obserwatorów fanpage. Autorkę obserwuję od dawna i niejeden przepis już wypróbowałam i to z powodzeniem. To prawdziwa skarbnica  przepisów kulinarnych.


Już na pierwszy rzut oka grafika książki wygląda podobnie jak w poprzedniej i dobrze, bo jest przejrzysta, przyjemna i zachęcająca. Po lewej stronie znajduje się zdjęcie potrawy, po prawej przepis na nią: nazwa, składniki, wykonanie. Co jest czymś nowym, umieszczenie pod przepisem opinii o daniu oraz wpisy z „Jola radzi, np. jak dobrze ścierać ser na tarce, jak sprawdzać stan upieczenia ciasta. To krótkie porady, niektóre znałam, inne z nich mnie zaskoczyły. Po każdym dziale jest kilka stron przeznaczonych na notatki.



Zdjęcia w książce są sugestywne i zachęcają do przygotowania potrawy, bo aż ślinka cieknie. Same pyszności. Znajdziemy przepisy na przekąski, obiady, potrawy na słodko, sałatki i surówki, słoiki oraz alkohole. Dowiemy się  jak przygotować pierogi leniwe, kotlety siekane z kurczaka, murzynek z dżemem, sałatkę z brokułem, dżemy, smalec, czy alkohol kukułka oraz wiele, wiele innych niesamowitych propozycji. Po prostu sprawdzone przepisy.




Moje dzieci same chętnie sięgają po tą książkę proponując dania, które chcieliby zjeść i zawsze są zadowolone z efektu.

Książka jest godna polecenia i powinna znaleźć się u każdego kto lubi i tego  kto nie przepada za gotowaniem, bo przepisy są przystępnie opisane.



Komentarze

  1. Przekonałaś mnie do zakupu tej książki a właściwe twoje dzieci. Mam w domu małą kucharkę ale straszny niejadek z niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Jadzią. Domowy smalec jest wyborny! Ja nie przepadam za książkami kulinarnymi, wyszukujemy przepisów na internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Źródło kulinarnych inspiracji, chętnie przejrzę książkę, z pewnością znajdę coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam chęć zabawy z przygotowywanie prostych i sprawdzonych przepisów. :)

      Usuń
  4. Dzięki za inspiracje, zrobię dziś sałatkę z brokuła. Zalega mi w lodówce już kolajny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pysznosci! Lubie takie książki, zabawa w kuchni jeszcze przyjemniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. A już myślałam, że na końcu wpisu będzie jakaś potrawa przez Ciebie przygotowana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam przepisy pani Joli. Systematycznie oglądam jej kanał, a w planach mam zakup jej książek. Korzystałam z wielu przepisów, dlatego książkę również chcę dla siebie. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja znowu pani Joli nie kojarzę - chyba muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wydana książka - zdjęcia rzeczywiście zachęcają do wykorzystania przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam papier... zdjęcia wyglądaja rewelacyjnie i bardzo zachęcają do zajrzenia między strony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety książki na półce głównie zbierają kurz. Najpierw kuszą, jak to książki a potem nie ma komu z nich gotować

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko cokolwiek gotuję, za czasami mi się zdarza ;) Najbardziej lubię przepisy szybkie, proste i jednogarnkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam przepisy w wersji książkowej! Świetnie wydana książka, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty