27.07.2015

Dzisiaj fajny dzień bo przyszedł mój nowy telefon J. Mam teraz rozrywkę bo się go uczę obsługiwać ale mam też trochę pracy. Zapomniałam wrzucić kontakty na kartę a że w nowym aparacie jest potrzebna mniejsza to mój mąż po prostu obciął starą. Tak więc nie da się już zgrać starych kontaktów i muszę dzióbać ręcznie.

Moje chłopaki miały dzisiaj kolejne szczepienie. Było trochę płacz ale ogólnie poszło dobrze.


Kładzione są płytki na podłogę i się zdziwiłam. W sklepie dla mnie były ciemnozielone a w realu są po prostu kamienne. Nie szkodzi bo i tak mi się podobają. Za to na ścianie zauważyłam, że płytki mają kreski, których też w sklepie nie widziałam. Powinnam tam była chyba iść z lornetką albo mikroskopem żeby wszystko zobaczyć. Czyli reasumując – płytki są inne niż mi się wydawały w sklepie ale i tak mi się podobają.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty