Gdzie kupować ubranka dla noworodków i niemowląt

Wracając do tematu wyprawki a konkretnie ubranek to, jeśli chodzi o mnie, nie szalałam w Smykach itp. sklepach, gdzie można wydać fortunę na ubrania. Bardzo polecam do robienia zakupów Internet, strony allegro, szafa.pl i innych tego typu. Można kupować pojedyncze sztuki ale i całe paczki ubrań, które w efekcie są dużo tańsze, bez porównania z cenami sklepowymi, gdzie za jedno body trzeba zapłacić najmniej 30 – 40 zł. Jeśli chodzi o sklepy to naprawdę dobre jakościowo ubranka są w Lidlu – Lupilu. Mają super małe spodenki. Są one takie dobre dlatego że zamiast gumki w pasie jest ściągacz, dzięki czemu nie uciskają brzuszka, ponadto rosną wraz z brzuszkiem dziecka. Niby ten ściągacz jest luźny ale nie zsuwają się. Innym sklepem, gdzie można prócz odzieży kupić dla dzieci inne artykuły, to PEPCO. Jest to niedrogi sklep a można tam znaleźć wiele ciekawych i przydatnych artykułów. Ja mam właśnie stąd pieluchy – zarówno tetrowe, jak i flanelowe – nieocenione podczas karmienia (śliniaki nam się nie sprawdzają).

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty