Mój haul

W ciągu ostatnich miesięcy odnawiałam moje zapasy kosmetyczne. Postanowiłam to wszystko zebrać. Oj, uzbierało się tego a niektórych kosmetyków tak na zawołanie nie mogę znaleźć. Koniec kupowania :) bo człowiek bardzo łatwo może popaść w przesadę.

Ten podkład kupiłam na próbę z polecenia Maxineczki. Jestem zadowolona.


Puder jak puder, może być ale cudów nie ma.


To tak na próbę :).


Kosmetyki mogą być ale uważam, że można w dużo niższej cenie kupić fantastycznie pachnące masła i peelingi.


Kupiłam na próbę. Dawno temu używałam zielonej bazy i byłam bardzo zadowolona.


Chciałam mieć jakiś korektor pod oczy i padło na ten. Może być.


Tego produktu używam od dawna i nadal jestem z niego zadowolona.


Ciągle poszukuję odpowiedniego pudru. Przyszła pora na poniższy.


Postanowiłam przetestować kosmetyki tej marki.


Poniższe to również test.


Ten kolor pomadki widziałam u Oleski.


Tego tuszu używam od lat.


To też próba.


Krem kupiony w zastępstwie używanego kiedyś rossmanowego, którego już nie ma a był fantastyczny i to za niewielkie pieniądze.


Chciałam odrobinę luksusu i przetestować poniższą bazę, którą tak wszyscy zachwalają. Faktycznie, jestem zadowolona.


Chciałam sobie przedłużyć rzęsy. Jeszcze nigdy w życiu nie zakładałam sztucznych rzęs.


Tutaj również zadziałały youtuberki, które udowadniały, że te kosmetyki są całkiem niezłe. Zgadzam się :). Tym linerem nawet ja potrafię zrobić w miarę cienką kreskę. Polecam.


A to w związku z moimi rozstępami.


Tego serum używam od lat i nic lepszego nie znalazłam. Włosy rozczesują się super.


Mycie :).

Mój ulubiony zapach, używany od kilkunastu lat i nadal mi się nie znudził.


Poszukiwania kremu pod oczy. Niestety, wywołuje uczulenie.


Zapachy Original Source są po prostu fantastyczne.


Chcę mieć jaśniejsze włosy. Zbieram się do użycia tego produktu.


Poniższa maseczka w saszetce to jedna z najlepszy jakie stosowałamw moim życiu.


A to klej do rzęs, które będę chciała zainstalować na moich powiekach.


To również polecone przez Maxineczkę. Dobry krem do rąk.


Poszukiwania kremu nawilżającego. Ponoć kwas hialuronowy gwarantuje najlepsze nawilżenie.


Poszukiwanie dobrego kremu.


Walka z rozstępami.


C.D. walki z rozstępami.


Jaśmin w kremie. Na jednym z kanałów youtuberka bardzo zachęcała do niego. Deklarowała, że jest polecany przez znawców tematu, gdyż to jeden z najlepszych kremów pod oczy i to, że jest 50+ nie oznacza, że może być stosowany wyłącznie w tym  wieku.


A to mniej więcej całość.




Produkty kupowałam przez ostatnie miesiące, głównie przez internet - allegro, e-zebra.pl i pewnie jakieś inne stron ki, ponadto w Natrze Rossmannie i Hebe - podczas obnżek 40%.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty