Wieczorkiem

Wymioty, na razie odpukać, ustały. Zapomniałam o kropelkach Espumisan a one faktycznie są skuteczne. Rozmawiałam ze znajomymi, którzy mają syna o miesiąc starszego od moich i oni Espumisan stosują od samego początku.
Po rozmowie ze znajomymi okazuje się, że ich miesiąc starszy syn jest z 300 gram lżejszy od mojego cięższego i 200 gram cięższy od lżejszego. To moje chłopaki są byki J.
Teraz ćwiczę chłopaków na brzuchu, tzn. oni leżą na brzuszkach i ćwiczą unoszenie główki. Przyznaję, że to zaniedbałam. Ten cięższy bardziej się unosi ale on miał tak od początku, że był silniejszy i ruchliwszy. Inny charakter i sposób bycia.

Bliźniaki i oboje chłopaki, co prawda dwujajowi, ale mają całkiem różne charaktery i widać różnice w rozwoju, czyli w zachowaniach, które się pojawiają u nich w różnym czasie.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty