Kuba Wojewódzki, Macademian Girl i Marek Kondrat

Wczoraj oglądałam Kubę Wojewódzkiego. Był Marek Kondrat i Macademian Girl. Program był niezły a Marek Kondrat to naprawdę inteligentny facet. Świetnie rozumieli się z Kubą, rozmowa na wysokim poziomie inteligencji, niedomówień i skrótów myślowych. Byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona. Strasznie mnie interesowało jak to będzie z Macademian. Lubię ją, jej stylizacje. Bardzo podoba mi się fakt, że jak napisze się na fb komentarz do jej posta to zawsze odpisze, tzn. jest odpisane. Już wcześniej to wiedziałam a teraz sama potwierdziła, że ma cały zastęp ludzi, ekipę opracowującą bloga i pewnie osób odpisujących na fb. To jest firma a Tamara jest pracodawcą. Prowadzi niezły biznes i firmuje go swoją twarzą. A wracając do programu, Macademian nie zrobiła z siebie idiotki, tak jak kiedyś Jesica Mercedes, gdy okazała się „totalną blondynką”, nie obrażając blondynek, ale polotem intelektualnym też nie błysnęła. Jedyne co potrafiła powiedzieć to wiązało się z modą, opracowane wypowiedzi, wyuczone niemal na pamięć, bez własnych, naturalnych reakcji. Niestety, nie zna się na innych sprawach, nie ma swobody rozmowy na tematy ogólne. Faktycznie – fachowiec w obszarze mody ale nic poza tym. Marek Kondrat potrafił wypowiedzieć się w każdym temacie a jeżeli był taki, w którym się nie orientował – rzeczona moda – to potrafił sam z siebie się śmiać w sposób bardzo inteligentny. Niestety, Tamara nie błysnęła swobodą wypowiedzi, nie posiada wiedzy ogólnej na poziomie pozwalającym na konwersację. Jestem nią rozczarowana.

Zdjęcie z profilu fb Macademian Girl.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty